Miś HARIBO rapuje – marka odpowiada na wyzwanie #hot16challenge2

Złoty Miś HARIBO doskonale znany jest wszystkim wielbicielom żelek. Jego koncepcję opracował twórca marki HARIBO Hans Riegel w 1922 roku, nazywając go „Tańczącym misiem”. Teraz, po blisko 100 latach, możemy przekonać się o drzemiącym w misiu muzyczno-tanecznym potencjale.
O autorze
0 min czytania 2020-06-24

Miś HARIBO nominację otrzymał również od misia – z Plusha. Wyzwanie podjęła cała ekipa Złotych Misiów, bo HARIBO żelki to radości smak – i dzieci, i dorośli mówią: no raczej, że tak!

Hot 16 Challenge 2 w wykonaniu misia HARIBO można znaleźć na profilu HARIBO Polska na Facebooku:

Za realizację projektu odpowiadały agencje: Yellowcups, Saints. Copywriters and The Advertising Orchestra oraz Redheads.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj