Miś HARIBO rapuje – marka odpowiada na wyzwanie #hot16challenge2
Złoty Miś HARIBO doskonale znany jest wszystkim wielbicielom żelek. Jego koncepcję opracował twórca marki HARIBO Hans Riegel w 1922 roku, nazywając go „Tańczącym misiem”. Teraz, po blisko 100 latach, możemy przekonać się o drzemiącym w misiu muzyczno-tanecznym potencjale.
Miś HARIBO nominację otrzymał również od misia – z Plusha. Wyzwanie podjęła cała ekipa Złotych Misiów, bo HARIBO żelki to radości smak – i dzieci, i dorośli mówią: no raczej, że tak!
Hot 16 Challenge 2 w wykonaniu misia HARIBO można znaleźć na profilu HARIBO Polska na Facebooku:
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.