Miski z wodą to za mało. Warszawska restauracja wprowadziła psie menu

Miski z wodą dla psów w restauracjach to coraz częstszy widok. British Bulldog Pub poszedł jednak o krok dalej: oferuje specjalne psie menu z karmami marki Butcher’s. Menadżer lokalu podkreśla, że czworonogi jedzą za darmo.
O autorze
1 min czytania 2022-07-11

Menu dla czworonogów

Psie menu w British Bulldog Pub obowiązuje od początku lipca. Każdy gość z czworonogiem obok zwykłej karty dań otrzymuje też specjalną z jedzeniem dla psów. Opiekunowie mogą wybrać dla swoich pupili posiłki w czterech różnych smakach – soczyste kawałki mięsa w galaretce z dodatkiem dzikiej róży, cykorii i mięty, w wariancie z jagnięciną lub z indykiem, oraz dwie karmy ze żwaczem wołowym, z dodatkiem wołowiny lub kurczaka.

Żwacz wołowy, czyli po prostu wołowe flaczki, jak dowiadujemy się z opisu w menu, to i psi super food. Zawiera wysokiej jakości białka, mikroelementy, witaminy, kwasy z grupy omega oraz bakterie symbiotyczne regulujące pracę układu trawiennego. Jak informuje menu, czworonogi jedzą na koszt lokalu.

Brytyjski pub i brytyjska marka

Karta z posiłkami dla psów jest efektem współpracy British Bulldog Pub z brytyjskim producentem karm dla zwierząt, Butcher’s Pet Care. Karmy, które czworonogi mogą skosztować w British Bulldog Pub, są częścią najnowszej linii karm, Butcher’s Original wprowadzanej przez Butcher’s na rynek polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Jesteśmy brytyjską restauracją, a Butcher’s Pet Care to brytyjski producent świetnej jakości karm. Nasza współpraca jest więc czymś naturalnym – mówi Łukasz Lesiak, menadżer British Bulldog Pub. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chcieliśmy w ten sposób właścicielom psów dać możliwość zapoznania się z naszymi produktami. Butcher’s Original to wiele pysznych smaków, a wizyta w restauracji to świetny moment, żeby przekonać się, który wariant najbardziej czworonogowi odpowiada – mówi Magdalena Sztylkowska, head of marketing w Butcher’s Polska. 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się