Plus i siatkówka to niemal synonim. W trakcie 17. lat zaangażowania Plusa piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.
Teraz mistrzowska oferta Plusa otrzymała mistrzowskie wsparcie reklamowe. Udzielają go Reprezentanci Polski i aktualni Mistrzowie Świata w piłce siatkowej mężczyzn, a wszystko to wiąże się z początkiem jakże ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata oraz Mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na Igrzyska.
Zobacz również
Jako pierwsza startuje dziś komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. W okraszonych humorem spotach z udziałem naszych reprezentantów przedstawione będą korzyści posiadania usług Plusa. Filmy te będą spójne z formatem aktualnej platformy komunikacyjnej „JA+”.
O swoich wrażeniach z planu zdjęciowego mówi Michał Kubiak, kapitan Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn – „Pierwszy raz miałem okazję wziąć udział w takim przedsięwzięciu. Bardzo dobrze wspominam współpracę na planie z całą ekipą oraz zabawne momenty z kręcenia scenek, jak te kiedy Fabian Drzyzga miał problemy żeby powiedzieć „Dynamo Dudki”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mateusz Mika, przyjmujący polskiej reprezentacji będący twarzą kampanii Mix, dodaje – „To było nowe, ciekawe doświadczenie – zobaczyć jak się robi takie spoty od kuchni. Warto było wziąć w tym udział. Najtrudniej było wytrzymać, patrząc koledze w twarz, kiedy on gra. Nie mogliśmy tego dograć bo się śmialiśmy.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz&Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction i będą one miały miejsce w stacjach telewizyjnych, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.
Spot reklamowy pt. „Szatnia” promujący od dziś ofertę JA+ MISTRZOWSKI MIX z markowym smartfonem za 1 zł już w doładowaniu 30 zł miesięcznie jest dostępny pod linkiem: