Z tej okazji organizuje I Zlot Mitsubishi, który odbędzie się we wrześniu, w malowniczej okolicy Zalewu Sulejowskiego. Właśnie uruchomiona została oficjalna strona imprezy www.zlotmitsubishi.pl. Na Zlocie obecna będzie m.in. aktorka Anna Cieślak, ambasadorka marki Mitsubishi w Polsce. IMAGINE zajmie się promocją Zlotu w internecie, jest także odpowiedzialna za przygotowanie materiałów BTL.
I Zlot Mitsubishi jest imprezą turystyczno-sportową adresowaną do fanów i entuzjastów tej japońskiej marki.
Zobacz również
– Świętujemy w tym roku 20-lecie swojej działalności i Zlot jest częścią tego świętowania. Jednym z głównych celów tej imprezy jest integracja środowiska fanów marki Mitsubishi w kontekście szeroko pojętej turystyki samochodowej. Fani marki spotkają się po raz pierwszy, by wspólnie spędzić weekend i odkryć mniej znane, a bardzo urokliwe tereny Polski – mówi Kinga Lisowska, PR Manager MMC Car Poland.
Mitsubishi Motors to marka z tradycjami motoryzacyjnymi w dziedzinie samochodów sportowych jak i terenowych, dlatego trasy Zlotu zostały przygotowane zarówno dla szybkich modeli Lancer EVO jak i terenowego Pajero (oraz innych modeli, takich jak ASX, Lancer, Outlander czy Colt). Każda z załóg będzie miała możliwość wyboru jednej z trzech tras, różniących się charakterem, nawierzchnią i zadaniami. Dla miłośników prędkości – trasa sportowa z próbami na asfalcie. Dla przełajowców – trasa terenowo-turystyczna, na której uczestnicy sprawdzą umiejętności jazdy w trudnych warunkach. Dla lubiących spokojniejszą jazdę zaplanowana została natomiast trasa turystyczna z wieloma ciekawymi przystankami. Dodatkową atrakcją będzie możliwość przetestowania specjalnych modeli Mitsubishi – L200 Monster i Pajero Adventure – na widowiskowym torze terenowym.
Impreza odbędzie się 16-18 września w malowniczej okolicy Zalewu Sulejowskiego, Spały i Tomaszowa Mazowieckiego. Załogi wszystkich tras będą startować i kończyć rywalizację w Hotelu Magellan w Bronisławowie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W projekcie związanym z I Zlotem Mitsubishi IMAGINE odpowiedzialna jest za przygotowanie materiałów reklamowo-promocyjnych na potrzeby internetu oraz materiałów BTL.
Agencja zaprojektowała m.in. logo Zlotu, plakaty i ulotki, przygotowała serwis www.zlotmitsubishi.pl, jak również dwie linie kreatywne, które będą wykorzystywane do promowania wydarzenia w kampanii internetowej.