…rynku motoryzacyjnego.
Samochody są dostarczane przez Mitsubishi Motors w ramach wspólnego projektu badawczego z Ministerstwem Przemysłu (MOI) w zakresie rozwoju infrastruktury pojazdów elektrycznych w Indonezji. Pojazdy będą służyć do przeprowadzenia szeregu badań, które określą w jaki sposób istniejąca infrastruktura transportowa Indonezji może zostać służyć pojazdom elektrycznym. Badania zakładają wykorzystanie aut w różnych środowiskach, w tym w miastach, regionach turystycznych i na odległych wyspach.
Zobacz również
Zadaniem projektu jest również określenie potencjału zarządzania energią pojazdów elektrycznych, na przykładzie Mitsubishi Outlandera PHEV, który zostanie wykorzystany jako nośnik danych.
Osamu Masuko, dyrektor generalny Mitsubishi Motors, powiedział: „To ważny moment dla Mitsubishi Motors, dla rządu Indonezji i dla jej mieszkańców, którzy mogą czerpać większe korzyści z posiadania samochodu i życia w lepiej skomunikowanej społeczności i w bezpieczniejszym, czystszym środowisku.”
Pan Masuko dodał: „Indonezję postrzegamy jako jeden z najbardziej obiecujących rynków w południowo-wschodniej Azji, jako kraj młodych ludzi, otwartych na możliwości, wynikających z posiadania samochodu. Wiążą się one jednak z wyzwaniami, jakimi jest zrównoważenie społecznego zapotrzebowania na produkty motoryzacji z wymogami ochrony środowiska.”
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzisiejsza uroczystość jest drugim ważnym wydarzeniem dla Mitsubishi Motors w Indonezji. W kwietniu ub. roku korporacja otworzyła nowy zakład produkcyjny w Bekasi. Mitsubishi Motors sprzedaje samochody w Indonezji od czasu powstania firmy w 1970 roku i utrzymuje silne relacje z lokalnymi partnerami na terenie całego kraju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing