Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

MIXX Awards 2012 – lista laureatów

"Lech Tribute" najlepszą kampanią reklamową br., Człowiekiem Roku - Polscy Internauci, K2 Internet Agencją Roku - Mixx Awards 2012 przyznawane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zostały wręczone.
O autorze
1 min czytania 2012-11-08

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się „Lech Tribute”, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii „Kampanie cross-mediowe”. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: „Branded kontent” oraz „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”.

Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. Bez wahania Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy Internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.

– Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.

W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile/Apps/Tablets. Trafiła ona w ręce GoldenSubmarine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrodzeni zostali:

  • Best in Show – „Lech Tribute”, John Pitcher.
  • Kampanie cross-mediowe – „Lech Tribute”, John Pitcher, McCann Warsaw
  • Wideo-online – „HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI – video online dla Tesco”, Pride&Glory Interactive, Xantus
  • Kampania wizerunkowa – „Play – Zasięg 3 sieci”, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
  • Bezpośredni odzew – „Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED”, Zjednoczenie.com
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek – „Interaktywna kampania 360, Sync.pl”, Artegence
  • Strona brandowa – K2.pl, K2 Internet
  • Branded kontent – „MojeCiasto dla marki Kasia”, GONG
  • Najlepsze zastosowanie nowych mediów – „Gdzie jest NEXT?”, GONG
  • Gry – „Plus na Kartę – Podwójne Doładowanie”, Media Direction, Point of View
  • Mobile/apps/tablets – „Wieliczka Salt Mine”, GoldenSubmarine
  • Marketing społecznościowy – „Pokaż Swój Sportowy Trick”, Codemedia

Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:

  • Człowiek Roku – Polscy Internauci
  • Agencja Roku – K2 Internet
  • Dom Mediowy Roku – MEC Global
  • Marketer Roku – Nike

Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to już 6. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się