Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się „Lech Tribute”, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii „Kampanie cross-mediowe”. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: „Branded kontent” oraz „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”.
Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. Bez wahania Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy Internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.
Zobacz również
– Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.
W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile/Apps/Tablets. Trafiła ona w ręce GoldenSubmarine.
Nagrodzeni zostali:
- Best in Show – „Lech Tribute”, John Pitcher.
- Kampanie cross-mediowe – „Lech Tribute”, John Pitcher, McCann Warsaw
- Wideo-online – „HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI – video online dla Tesco”, Pride&Glory Interactive, Xantus
- Kampania wizerunkowa – „Play – Zasięg 3 sieci”, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
- Bezpośredni odzew – „Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED”, Zjednoczenie.com
- Wprowadzenie nowego produktu na rynek – „Interaktywna kampania 360, Sync.pl”, Artegence
- Strona brandowa – K2.pl, K2 Internet
- Branded kontent – „MojeCiasto dla marki Kasia”, GONG
- Najlepsze zastosowanie nowych mediów – „Gdzie jest NEXT?”, GONG
- Gry – „Plus na Kartę – Podwójne Doładowanie”, Media Direction, Point of View
- Mobile/apps/tablets – „Wieliczka Salt Mine”, GoldenSubmarine
- Marketing społecznościowy – „Pokaż Swój Sportowy Trick”, Codemedia
Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
- Człowiek Roku – Polscy Internauci
- Agencja Roku – K2 Internet
- Dom Mediowy Roku – MEC Global
- Marketer Roku – Nike
Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to już 6. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali.
Słuchaj podcastu NowyMarketing