MIXX Awards 2014 – nominacje ogłoszone

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie - MIXX Awards& Conference 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 6 listopada 2014 roku w warszawskim klubie Palladium.
O autorze
2 min czytania 2014-10-20

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: Strategies&Objectives oraz Tools &Tactics. Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych w obu tych obszarach.

Spośród 134 zgłoszonych projektów w poszczególnych obszarach i kategoriach nominowani zostali:

Obszar Strategies&Objectives

Kampania wizerunkowa

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

DekoralFashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy
Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
„Zwrotka” Żywca, GONG

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Launchcharytatywni.allegro, Biuro Podróży Reklamy
Launch gryWatch_Dogs, Arena Media Communications / Socialyse, Ubisoft
Żywiec „Warianty”, GONG

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bezpośredni odzew

Sociomantic: kampania retargetingowaTravelplanet, Sociomantic
Szybki i niezawodny: Google drift po polsku, Bluerank
WIZZ AIR Sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka, Fenomem

Lojalność wobec brandu

Kartkomat, MOSQI.TO
Philips. Ambasador innowacji, OS3
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Kampanie społeczne i non-profit

Bambino: Małe dzieła sztuki, Biuro Podróży Reklamy
Kampania szlachetna paczka 2013, Semahead (Grupa Interia.pl)
Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next

Obszar Tools & Tactics

Marketing społecznościowy

Orange Warsaw Festival, VML Poland
Oreo „To dzięki mojemu tacie”, Carat Polska / Isobar
Żywiec „Warianty”, GONG

Gry

Dom boskich, VML Poland
Jasna strona orzeźwienia – Rola gier w kampanii, Digital One
Tiger game is not over, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Wideo online

Boscy w sieci, MEC Global
K2, K2 / K2 Media
„Zwrotka” Żywca, GONG

Branded kontent

Groupe SEB – Kuchenne Crash Testy, Mindshare
nc+ mecz w banerze, ZenithOptimedia
„Zwrotka” Żywca, GONG

Kampanie cross-mediowe

Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
Milka. Najmilsze miasto w Polsce, Starcom / Next, Carat Polska, RC2
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Mobile/tablets

Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next
Mobilnelato Allegro, Universal McCann / Tribal DDB, Bardzo, Reprise Media
WeFree, Artegence

Mobile application

Gramofun, Lemon Sky
Lipton IceTea – pokieruj swoim orzeźwieniem, Digital One

Strona brandowa

DekoralFashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy
Dom Boskich, VML Poland
Every Sound Makes Music (House), Zjednoczenie.com

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.

Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku zgłosili kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku. Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:

Człowiek roku

nominacje nie zostały ujawnione

Marketer roku

mBank
Orange
Zespół Allegro

Agencja roku

GoldenSubmarine
GONG
VML Poland

Dom mediowy roku

Havas Media
MediaCom
Value Media

Szczegółowa lista nominacji znajduje się pod adresem.

Uroczystą galę rozdania nagród w dniu 6 listopada br. poprzedzi konferencja MIXX Conference. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX Awards& Conference 2014. Zaprezentowane zostaną na niej wyłącznie case studies – we wspólnych wystąpieniach agencji i ich klientów.

Bilety na konferencję oraz galęMIXX Awards& Conference 2014 do nabycia na stronie.