Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: Strategies&Objectives oraz Tools &Tactics. Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych w obu tych obszarach.
Spośród 134 zgłoszonych projektów w poszczególnych obszarach i kategoriach nominowani zostali:
Zobacz również
Obszar Strategies&Objectives
Kampania wizerunkowa
DekoralFashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
„Zwrotka” Żywca, GONG
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Launchcharytatywni.allegro, Biuro Podróży Reklamy
Launch gryWatch_Dogs, Arena Media Communications / Socialyse, Ubisoft
Żywiec „Warianty”, GONG
Bezpośredni odzew
Sociomantic: kampania retargetingowaTravelplanet, Sociomantic
Szybki i niezawodny: Google drift po polsku, Bluerank
WIZZ AIR Sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka, Fenomem
Lojalność wobec brandu
Kartkomat, MOSQI.TO
Philips. Ambasador innowacji, OS3
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2
Kampanie społeczne i non-profit
Bambino: Małe dzieła sztuki, Biuro Podróży Reklamy
Kampania szlachetna paczka 2013, Semahead (Grupa Interia.pl)
Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next
Obszar Tools & Tactics
Marketing społecznościowy
Orange Warsaw Festival, VML Poland
Oreo „To dzięki mojemu tacie”, Carat Polska / Isobar
Żywiec „Warianty”, GONG
Gry
Dom boskich, VML Poland
Jasna strona orzeźwienia – Rola gier w kampanii, Digital One
Tiger game is not over, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Wideo online
Boscy w sieci, MEC Global
K2, K2 / K2 Media
„Zwrotka” Żywca, GONG
Branded kontent
Groupe SEB – Kuchenne Crash Testy, Mindshare
nc+ mecz w banerze, ZenithOptimedia
„Zwrotka” Żywca, GONG
Kampanie cross-mediowe
Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym, VML Poland / Starlink
Milka. Najmilsze miasto w Polsce, Starcom / Next, Carat Polska, RC2
Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ, Starcom / Next, Carat Polska, RC2
Mobile/tablets
Liczę na Twoje 3 minuty, Starcom / Next
Mobilnelato Allegro, Universal McCann / Tribal DDB, Bardzo, Reprise Media
WeFree, Artegence
Mobile application
Gramofun, Lemon Sky
Lipton IceTea – pokieruj swoim orzeźwieniem, Digital One
Strona brandowa
DekoralFashion – Kolorowa Polska, Biuro Podróży Reklamy
Dom Boskich, VML Poland
Every Sound Makes Music (House), Zjednoczenie.com
Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.
Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku zgłosili kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku. Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:
Człowiek roku
nominacje nie zostały ujawnione
Marketer roku
mBank
Orange
Zespół Allegro
Agencja roku
GoldenSubmarine
GONG
VML Poland
Dom mediowy roku
Havas Media
MediaCom
Value Media
Szczegółowa lista nominacji znajduje się pod adresem.
Uroczystą galę rozdania nagród w dniu 6 listopada br. poprzedzi konferencja MIXX Conference. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX Awards& Conference 2014. Zaprezentowane zostaną na niej wyłącznie case studies – we wspólnych wystąpieniach agencji i ich klientów.
Bilety na konferencję oraz galęMIXX Awards& Conference 2014 do nabycia na stronie.