MIXX Awards – konkurs branży interaktywnej – jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
– Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych zarówno w naszej branży, jak i wśród reklamodawców. Wychodzimy z założenia, że promowanie najlepszych dokonań na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych, wraz z innymi flagowymi działaniami naszej organizacji, takimi jak system certyfikacji DIMAQ, różnorodne szkolenia i mocne merytorycznie konferencje w długofalowej perspektywie przyczynią się do dalszego polepszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
Zobacz również
Jury MIXX Awards, złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Wyłoniono 52 nominacje.
Nagrody będą przyznane w 16 kategoriach, zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.
– W tym roku zależało nam szczególnie na docenieniu projektów odważnych, śmiało przełamujących schematy i wytyczających kierunki na przyszłość – komentuje Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange, przewodniczący jury MIXX Awards 2018. – W projektach wyraźnie widać coraz silniejszy nacisk na efektywność. Zgłoszeń, które pobieżnie traktowały wyniki kampanii było proporcjonalnie mniej niż w poprzednich edycjach. Coraz więcej za to pojawia się projektów, które kładą akcent na doświadczenia użytkowników oraz takich, które niosą ze sobą coś więcej niż tylko realizację celów komercyjnych. Jako juror najbardziej doceniam te, w których użyteczność i funkcjonalność idą w parze z emocjami – komentował Paweł Patkowski.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Rekordy popularności pobiła liczba projektów opartych na współpracy z influencerami. Wyraźnie wzrosła także popularność prac z zakresu content marketingu i data driven marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz grafikę w większym rozmiarze
Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 28 listopada. Poprzedzi ją MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.
Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska. Partnerami MIXX Awards&Conference 2018 są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej:
- Sponsorzy: Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Orange Polska
- Współpraca: Newspoint, DIMAQ, LiquidThread, Perfomics
- Główny Partner Medialny: Marketer+
- Partnerzy Medialni: Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketing przy kawie, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media
- Oficjalny audytor: Pw
Za działania performance dotyczące promocji wydarzenia odpowiada Performics.
Więcej informacji dostępnych jest stronie www.mixx-awards.pl.