Mixx Awards Europe: dwie nagrody dla kampanii OLX #BezJaj i 180heartbeats + JUNG v MATT

3 czerwca br. odbyła się gala Mixx Awards Europe. Kampania OLX #BezJaj została nagrodzona dwiema brązowymi statuetkami w kategoriach Branded Content i Non-Profit/CSR.
O autorze
0 min czytania 2020-06-04

Kampania #BezJaj przypominała o nierównościach w płacach między kobietami a mężczyznami. 

Kobiety pracują średnio 68 dni bez wynagrodzenia. Wynika to z różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn, która wynosi 18,5% – zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS*. 

–  Niejako dopiero 8 marca każdego roku jest dniem pierwszej wypłaty dla kobiet w Polsce – wyjaśnia zamysł twórców kampanii Artur Leśniak, senior strategy planner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.

Kampania zrealizowana przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT zdobyła teraz dwie brązowe statuetki w kategoriach Branded Content i Non-Profit/CSR w konkursie Mixx Awards Europe 2020. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

*Raport Głównego Urzędu Statystycznego z 2018 r. p.t.  Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce w 2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się