MK Cafe z nową kampanią zrealizowaną zdalnie

Od 1 do 30 kwietnia, trwa w telewizji kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Działania reklamowe oparte są na 3 spotach, przekazujących ciekawostki na temat różnych odmian kawy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

Animacje stworzone w ramach kampanii podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. W przypadku tej ostatniej kierują na dedykowaną stronę mkfresh.pl, gdzie można kupić min. świeżo palone, autorskie mieszanki kaw lub kawy jednorodne z najsłynniejszych kawowych regionów świata, a także akcesoria i ekspres ciśnieniowy.

Założeniem kreatywnym spotów, było stworzenie przekazu „contentowego” – w formie ciekawostek, tak aby widz poznał bliżej właściwości kawy arabika i dzięki temu mógł jeszcze bardziej cieszyć się jej wyjątkowym smakiem i aromatem.

Filmy powstały w oparciu o materiały własne MK Cafe oraz animacje i ujęcia stockowe. Ich realizacją zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji reklam, animacji i form branded content. Za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii odpowiada dom mediowy OMD. Spoty emitowane są pomiędzy 1 a 30 kwietnia br. na kanałach grupy mediowej TVN/Discovery.

Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe” powstała w 100% w warunkach pracy zdalnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj