Mlekpol z nową kampanią serków Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” połączonemu zespołowi agencji Media Republic i Change Serviceplan.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA rusza w czerwcu. Jej celem będzie pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych będzie serwis najlepszewkuchni.pl wspierany kampanią bannerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy oraz udziałem influencerów.

– Ważnymi aspektami oceny zaprezentowanych pomysłów były dla nas: podejście do briefu, propozycja przedstawionych działań, analiza konkurencji oraz uwzględnienie tego, jaka jest obecnie nasza pozycja na rynku i co chcemy osiągnąć w ciągu najbliższych miesięcy. Agencja Change Serviceplan spełniła nasze oczekiwania, tworząc ciekawą i dopasowaną do naszych potrzeb koncepcję kreatywną, w ramach której przedstawiła szczególnie bliskie nam pomysły na działania komunikacyjne – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj