Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA rusza w czerwcu. Jej celem będzie pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych będzie serwis najlepszewkuchni.pl wspierany kampanią bannerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy oraz udziałem influencerów.
– Ważnymi aspektami oceny zaprezentowanych pomysłów były dla nas: podejście do briefu, propozycja przedstawionych działań, analiza konkurencji oraz uwzględnienie tego, jaka jest obecnie nasza pozycja na rynku i co chcemy osiągnąć w ciągu najbliższych miesięcy. Agencja Change Serviceplan spełniła nasze oczekiwania, tworząc ciekawą i dopasowaną do naszych potrzeb koncepcję kreatywną, w ramach której przedstawiła szczególnie bliskie nam pomysły na działania komunikacyjne – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu.
Zobacz również
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.