Młode piłkarki z Akademii Piłkarskiej – Diamonds Academy – ze wsparciem DHL Supply Chain

DHL Supply Chain rozpoczyna współpracę z Diamonds Academy, akademią piłkarską dla dziewczynek. Przełamywanie stereotypów, budowanie poczucia wartości już od dzieciństwa, wsparcie ich rozwoju kształtowanie osobowości oraz pomoc w odnajdowaniu pasji – to najważniejsze cele, które stawia sobie firma.
O autorze
2 min czytania 2019-05-30

Najnowsze badania pokazują, że różnorodne zespoły osiągają 15 % wyższe zyski. Kobiety stały się nieodłączną częścią każdej firmy z sukcesem przyczyniając się do rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Jednocześnie wciąż istnieje bardzo duża dysproporcja pomiędzy ilością kobiet i mężczyzn na stanowiskach kierowniczych. Aby wyrównać te proporcje i umożliwić kobietom rozwój zawodowy, DHL wdraża wiele projektów  na całym świecie, promujących różnorodność oraz zapobiegających wykluczeniu.

– DHL Supply Chain w Polsce zatrudnia ponad 3 000 pracowników, z czego ponad połowa to kobiety. Decyzja o wsparciu młodych piłkarek wynika z przekonania, że aby z sukcesem budować zróżnicowane zespoły trzeba zacząć budować poczucie wartości i siłę kobiet już od najmłodszych lat – tak aby uwierzyły one w swoje możliwości, aby nie ograniczały je stereotypy, aby wierzyły, że wszystko jest możliwe i aby nie bały się konkurować najpierw w szkole a potem na rynku pracy. Chcemy, aby znalazły swoją pasję, dbały o swoje zdrowie i wkraczały w dorosłe życie jako pewne siebie, ciekawe życia kobiety, które nie boją się podejmowania wyzwań – mówi Monika Skibińska, dyrektor personalna DHL Supply Chain w Polsce.

Diamonds Academy – to Akademia  Piłkarska, która  została  stworzona w październiku 2015 roku  z myślą o dziewczynkach przez cztery, pełne pasji – Trenerki. W klubie trenuje obecnie ponad 200 młodych piłkarek w wieku od 4 do 16 roku życia. Akademia łączy profesjonalne szkolenie piłkarskie dzieci z dużą dawką dobrej zabawy i indywidualnym podejściem do każdej zawodniczki, dbając o jej rozwój fizyczny, psychiczny i społeczny. Młode piłkarki biorą udział w wielu rozgrywkach i turniejach rozgrywanych na terenie Polski i zagranicą osiągając wspaniałe sukcesy.

– Piłka nożna często uważana jest za sport dla chłopców. Tymczasem Diamenty przełamują ten stereotyp i pokazują, że coraz więcej dziewcząt baletki zamienia na korki i w pogoni za piłką odnajduje swoją pasję. Kobieca piłka nożna jest w Polsce wciąż sportem anonimowym i zmaga się z licznymi przeszkodami. Tymczasem nasz projekt pokazuje, że dziewczynki świetnie radzą sobie na boisku, biorą udział w wielu rozgrywkach zdobywając nagrody i puchary. Chcemy być miejscem, gdzie każda dziewczynka bez względu na wiek czy umiejętności może spełniać swoje piłkarskie marzenia. Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą DHL. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Razem możemy więcej! – mówi Prezes Klubu Sandra Pietrzak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

DHL Supply Chain po raz pierwszy wesprze akademię w czasie turnieju rozgrywanego z okazji Dnia Dziecka w Warszawie, 1 czerwca. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing