Młodzi wybierają PKO Bank Polski

W pierwszym kwartale 2017 roku aż 60 tysięcy młodych Polaków otworzyło konto w PKO Banku Polskim. To prawie 3-krotny wzrost w porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku.
O autorze
0 min czytania 2017-06-06

Wszyscy to klienci między 18 a 26 rokiem życia. Dzięki temu Bank utrzymał pozycję lidera wśród instytucji finansowych w Polsce wybieranych przez młodych.

Wysokie wyniki sprzedaży wynikają w dużej części ze zmiany strategii komunikacji PKO Banku Polskiego – odświeżeniu, uproszczeniu i unowocześnieniu przekazu marketingowego oraz stworzeniu produktów z myślą o młodych klientach.

Dotychczas w oparciu o nowe założenia komunikacyjne Bank zrealizował dwie kampanie z udziałem influencera – Martina Stankiewicza. Obie kampanie „Dużo za Zero” oraz „Miłość mamy za Zero” spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, czego potwierdzeniem jest rzesza nowych klientów PKO Banku Polskiego.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada Agencja Warszawa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing