Kreację reklamową do kampanii przygotowała agencja John Pitcher. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Under Twenty jako eksperta w pielęgnacji młodej cery. Komunikacja w kinie została powiązana z działaniami w Internecie – stworzono rozbudowaną platformę, na której marka będzie angażować i inspirować młodych odbiorców, ale także edukować i podkreślać ekspercki charakter kosmetyków Under Twenty.
Zobacz również
Under Twenty to marka nr 2 wśród kosmetyków do pielęgnacji młodej cery w Polsce i najlepiej sprzedająca się polska marka w tej kategorii. Under Twenty jest liderem w kategorii fluidów antybakteryjnych oraz kremów antybakteryjnych.*
*Wg badań Nielsena, sprzedaż wartościowa w 2014 roku w Polsce, w kategorii Anti Acne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach