Młodzieżowa kampania Under Twenty w Cinema City

Na początku maja we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rozpoczyna się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot wyświetlany jest w blokach specjalnych przed filmami młodzieżowymi, m.in. Avengers, Rozumiemy się bez słów, Kraina Jutra i Mad Max.
O autorze
0 min czytania 2015-05-04

Kreację reklamową do kampanii przygotowała agencja John Pitcher. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Under Twenty jako eksperta w pielęgnacji młodej cery. Komunikacja w kinie została powiązana z działaniami w Internecie – stworzono rozbudowaną platformę, na której marka będzie angażować i inspirować młodych odbiorców, ale także edukować i podkreślać ekspercki charakter kosmetyków Under Twenty.

Under Twenty to marka nr 2 wśród kosmetyków do pielęgnacji młodej cery w Polsce i najlepiej sprzedająca się polska marka w tej kategorii. Under Twenty jest liderem w kategorii fluidów antybakteryjnych oraz kremów antybakteryjnych.*

*Wg badań Nielsena, sprzedaż wartościowa w 2014 roku w Polsce, w kategorii Anti Acne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj