Młodzieżowy hit o 40-letniej historii marki Koral

ZALODOWANI to ludzie, którzy kochają życie i lody Koral! Przekonali się o tym bracia z kanału PitPitShowTV, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie „Grand Błogie Chwile”. Konkursowe piosenki chłopców tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaprosili ich do wyjątkowej współpracy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Piosenka na temat historii marki Koral jest efektem współpracy z dwoma laureatami zeszłorocznego konkursu konsumenckiego „Grand. Błogie chwile”. Jury zachwyciły hip-hopowe piosenki o lodach Grand nadesłane na konkurs przez dwóch braci – chłopcy prowadzą wspólnie kanał na YouTube pod nazwą PitPitShowTV. Dzięki współpracy z lodami Koral udało się spełnić ich marzenie – zrealizowanie profesjonalnego nagrania ich wspólnej, specjalnie przygotowanej z okazji 40 lecie marki Koral, piosenki w studio oraz nakręcenie teledysku.

Piosenka „Zalodowane bity” podsumowuje 40 lat istnienia marki, historię kultowych lodów m.in. Pando, Apacz i Julek, które są znane starszym pokoleniom jako „smaki dzieciństwa”, a młodsi mogą dowiedzieć się jak długą i ciekawą historię maja lody Koral. Chłopcy w piosence zachęcają również do dołączenia do społeczności „ZALODOWANI” – miłośników lodów Koral i dobrej zabawy.

Za pomysł, całościową realizację projektu, tekst piosenki oraz jej promocję odpowiada agencja Veneo (Project Manager: Przemysław Lorenc, copywriter: Joanna Korczyk-Ulman, współpraca: Julia Feliks). Ścieżkę dźwiękową stworzył Kudel Beats, znany choćby ze współpracy z raperem W.E.N.A. Piosenka została zrealizowana w krakowskim studiu nagrań Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a teledysk powstał we współpracy z Piotrem Wyszyńskim. Kawałek będzie promowany za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj