Serwis MMAROCKS.pl, największy i najstarszy polski portal poświęcony mieszanym sztukom walki obchodzi właśnie swój dziesiąty jubileusz działalności. Początkowo serwis był blogiem założonym przez Tomasza Nowosielskiego, do którego po kilku tygodniach działalności dołączył Jakuba Bijan. Z czasem do dwójki założycieli dołączył wspólnik – Piotr Torzewski, odpowiedzialny za kwestie techniczne – a całość przerodziła się w profesjonalny portal, który jest dziś regularnie odwiedzany przez pół miliona unikatowych użytkowników miesięcznie.
Jak mówią właściciele serwisu, w roku 2007 powstał on z potrzeby chwili i bardziej jako hobby. Dziś jest to już dobrze prosperujący biznes i profesjonalne medium, w którego redakcji działa kilkanaście osób.
Zobacz również
– MMAROCKS.pl jak wiele przedsięwzięć narodziło się z pasji i chęci budowania czegoś, czym sami się ekscytowaliśmy. Szczęśliwie okazało się, że dzięki latom poświęceń i pracy na dwa etaty można ową pasję przekuć w produktywną i dochodową działalność. Pamiętam ówczesne statystyki, naszą radość z pierwszych czytelników, komentarzy. Od tamtej pory strona została odwiedzona 190 milionów razy, a nasi użytkownicy przez ten czas napisali 1 800 000 komentarzy – wspomina Tomasz Nowosielski.
Integralną częścią MMARocks jest unikatowe forum Cohones.pl, które skupia tysiące aktywnych użytkowników, na bieżąco komentujących wydarzenia ze świata sportów walki i nie tylko.
– Cohones to wyjątkowe miejsce w zmieniającym się internecie, w którym tradycyjne fora coraz częściej wypierane są przez media społecznościowe i tamtejsze grupy tematyczne. Tymczasem forum MMAROCKS jest nie tylko szybko rozwijającą się platformą wymiany poglądów na temat sportów walki, treningu i kwestii okołotreningowych – jest też skupiskiem ludzi, którzy swoje zainteresowania pragną dzielić z innymi. To sprawia, że Cohones tworzy z serwisu MMAROCKS żywą społeczność, a jej członkowie częstokroć znają się osobiście ze wspólnych wyjazdów, zlotów i eventów tematycznych – komentuje Jakub Bijan.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka MMAROCKS, jako największe branżowe medium w Polsce oraz Europie, może również pochwalić się blisko 130 tysiącami fanów na Facebooku, 17 tysiącami osób obserwujących na Instagramie, prawie 4 tysiącami na Twitterze oraz prawie 2 tysiącami subskrybentów w serwisie Youtube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Gdy zaczynaliśmy, na stronie pojawiało się kilkadziesiąt materiałów miesięcznie. Dziś samych newsów tworzymy kilkanaście, czasem dwadzieścia kilka dziennie. Do tego dochodzą wywiady i inne produkcje wideo, podcasty i autorskiej teksty poświęcone branży sportów walki. W tym roku uruchomiliśmy również sklep MMAROCKS, dzięki któremu będziemy mogli skupić się na dostarczeniu naszym czytelnikom nie tylko interesujących ich treści, ale także potrzebnych im produktów – twierdzi Piotr Torzewski
Portal ma za sobą wiele etapów rozwoju, a decyzje, które były podejmowane przy jego budowaniu, pokazują, że właściciele wybrali właściwą drogę i mają jeszcze sporo pomysłów na przyszłość.
– Planujemy rozszerzyć współpracę z naszymi partnerami, dzięki czemu będziemy mogli dostarczać jeszcze więcej ciekawych treści dla naszych czytelników. Nie ukrywamy również, że chcemy poszerzyć działalność o kolejne segmenty – choć na razie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby zdradzać szczegóły. Na pewno możemy obiecać, że w kolejnych miesiącach na MMAROCKS będzie się działo naprawdę dużo, co bez wątpienia przyniesie wiele korzyści zarówno czytelnikom portalu jak i forumowiczom – zapewnia Tomasz Nowosielski.
Wejście w jedenasty rok działalności MMROCKS.pl zapowiada się więc niezwykle ciekawie.