Pod hasłem „To, co najlepsze, nie zna alternatywy” Mercedes Benz-Polska prowadzi kampanię launchową nowej Klasy C. Komunikacja obejmuje telewizję, internet, prasę oraz mobile. Dom mediowy MEC, który zaplanował i kupił media do kampanii, po raz pierwszy wykorzystał wideo w MMS na potrzeby akcji. Wyselekcjonowana grupa odbiorców z kilku kategorii zawodowych otrzyma w MMS-ie spot reklamowy z opcją „click to call” – po obejrzeniu wideo możliwe jest umówienie się na jazdę próbną i przejście do strony mobilnej Mercedesa.
Zastosowanie MMS z wideo ma pozwolić dotrzeć do interesującej grupy potencjalnych klientów marki, obrazowo przedstawić im walory nowej Klasy C i zachęcić do szybkiej interakcji.
Zobacz również
MMS z wideo to kolejne nowatorskie rozwiązanie w kampanii Mercedesa. Przypomnijmy, że w promocji nowej Klasy A pod koniec 2012 r. reklamodawca jako pierwszy sięgnął po aplikację Shazam i powiązał ją z kampanią telewizyjną.
Przy mobilnej odsłonie kampanii MEC współpracował z agencją SMEbusiness, która dostarczyła technologię umożliwiającą wysłanie MMS-ów ze spotami reklamowymi. Kreację do kampanii przygotowała agencja BBDO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing