MNK nagrodzone za branding w konkursie Print Award 2024

MNK nagrodzone za branding w konkursie Print Award 2024
11 czerwca 2024 roku projekt identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego w Krakowie (MNK) zdobył pierwsze miejsce w Print Award 2024 w kategorii branding. Stanął na podium obok systemu identyfikacji wizualnej Portugalii autorstwa Studio Eduardo Aires oraz projektu Guild autorstwa agencji Collins.
O autorze
1 min czytania 2024-06-13

Print Award jest wyróżnieniem przyznawanym przez jeden z najstarszych magazynów zajmujących się branżą kreatywną i designem na świecie – Print Magazine. Podobne sukcesy identyfikacja wizualna MNK odniosła w maju w Londynie, gdzie magazyn Creative Review wskazał polski projekt w raporcie Creative Review Annual 2024. Muzeum Narodowe w Krakowie otrzymało honorowe wyróżnienie i zostało opublikowane jako kreatywna inspiracja, obok takich marek jak: National Portrait Gallery (design: Edit); Channel 4 masterbrand (design: Pentagram), kampanie Uber One czy Ikea (design: Mother), Wetransfer (design: Wetransfer), BBC Creative (design: BBC Creative), czy The New York Times for kids (design: New York Times).

Za projekt identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego w Krakowie odpowiada agencja Podpunkt, która jest również autorem systemu oznakowań Warszawy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Print Magazine i Creative Review są dla nas jednymi z ważniejszych mediów, z których czerpiemy inspiracje. Prezentują projekty dla marek, które nie boją się nieskrępowanego i odważnego designu, nie boją się odmienności i wyrazistości. Te dwie nagrody plus wcześniejsza wyjątkowa opinia Armina Vita z Brand New upewniają nas w przekonaniu, że to, co zrobiliśmy z zespołem Muzeum Narodowego w Krakowie, było odważne, było inne i co ważne, jest dobrze przemyślanym systemem wizualnym. Czujemy się z tym bardzo dobrze. Miło usłyszeć pozytywny komentarz od profesjonalistów – mówią przedstawiciele agencji Podpunkt.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się