Mobbery – innowacyjna agencja marketingu mobilnego

Mobberry będzie wsparciem technologicznym dla działów marketingu, PR i sprzedaży. Działalność agencji będzie się koncentrować na szeroko pojętym SoLoMo, czyli social, local, mobile.
O autorze
1 min czytania 2012-07-12

 Za Mobberry stoi ogromne międzynarodowe doświadczenie twórców. Piotr Krauschar oraz Maciej Sypniewski – twórcy agencji – współpracowali wcześniej z dużymi międzynarodowymi firmami podczas wdrożeń nie tylko w Polsce, ale również w USA, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach czy na Węgrzech.

Ambicją Mobberry jest realizowanie działań, które pozwolą na wykorzystanie nie tylko kanału mobilnego, ale również jego połączenia z socialem, offlinem czy geolokalizacją. Agencja już realizuje liczne kampanie z wykorzystaniem QR kodów oraz rzeczywistości rozszerzonej.

 – Będziemy oferować pełną obsługę, jeśli chodzi o marketing mobilny. Od strategii, poprzez prace koncepcyjne, doradztwo strategiczne, aż po wykonanie aplikacji. Chcemy, aby klient dostał pełną usługę – od analizy potrzeb, poprzez określenie najlepiej pasujących do strategii marki rozwiązań, aż po realizację i wdrożenie – mówi Piotr Krauschar, założyciel agencji.

 Mobberry zamierza realizować najbardziej innowacyjne działania na rynku mobilnym. Głównym obszarem działania agencji jest rynek globalny, z naciskiem na Europę Zachodnią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Formowanie oddziału w Londynie finalizuje się dosłownie w tej chwili. Powinniśmy być gotowi do podjęcia pierwszych działań w Wielkiej Brytanii w najbliższym tygodniu – mówi Maciej Sypniewski, współtwórca agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing