Mobile Institute powstał w odpowiedzi na rosnący w nadzwyczajnym tempie kanał mobile i wciąż zwiększającą się liczbę użytkowników smartfonów w Polsce. Obecnie szacuje się, że ponad 60 proc. 25-34-latków posiada tego typu urządzenia.* Rynek m-commerce wycenia się na ponad 10 mld zł. Wszyscy na nim obecni to ciekawa grupa badawcza. Znamy jej szacunkową wielkość, ale niewiele wiemy o jej potrzebach.
Nawet duże domy badawcze wciąż często nie dostosowują swoich ankiet do smartfonów czy tabletów, co znacznie obniża aktywność badanych. Mobile Institute w swoich projektach badawczych wykorzystuje, na niespotykaną dotąd skalę, urządzenia i technologie mobilne. Jako jedyny dociera do grup docelowych wyłącznie poprzez nowoczesne kanały: online, mobile i social dzięki unikalnym narzędziom do badania konsumentów bezpośrednio w punktach usługowych (sklepy, restauracje, hotele) czy na różnego rodzaju eventach. Wystarczy, że respondent posiada urządzenie mobilne, przez które wejdzie na dedykowaną stronę www lub zeskanuje QR kod. Dzięki temu Mobile Institute ma kontakt z klientem w momencie jego interakcji z badaną marką. To znacznie zwiększa wiarygodność wyników. Ponadto, marka zlecająca badanie może wzmocnić więź ze swoim konsumentem, nadając ankietom charakter quizu lub konkursu. W najbliższych planach Mobile Institute ma włączenie panelu raportowego online, dzięki któremu klient będzie mógł na bieżąco obserwować wyniki realizowanego badania.
Zobacz również
Za pomysłem stworzenia Mobile Institute stoi Kasia Czuchaj – Łagód, która wiele lat zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (grupa European Directories). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek: ekonomia, specjalizacje: „Narzędzia ilościowe w badaniach marketingowych” i „Koniunktura gospodarcza”) oraz certyfikowanym marketerem (dyplom Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing).
*badania Mobile Life TNS Polska, styczeń 2014
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing