Kooperacja z ChPD to kolejny etap spójnej i sukcesywnie realizowanej strategii Mobile Vikings w Polsce.
– ChPD jest jednym z nielicznych fanpage’y, na współpracę z którym liczyliśmy. Profil łamiący konwenanse, z ogromnym zaangażowaniem fanów to jedne z wielu cech, które przykuły naszą uwagę i którym chcemy być wierni. Podejrzewam, że Magdzie również się to spodobało, dlatego po raz pierwszy w historii ChPD zgodziła się podjąć współpracę z komercyjną marką – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.
Zobacz również
W ramach współpracy Mobile Vikings i ChPD obędzie się cykl imprez pod nazwą „ChPD on Tour”. Pierwszy dedykowany event będzie miał miejsce 22 maja we Wrocławiu w klubie Eter. W programie przewidziano mi.in. spotkanie z autorką fanpage’a Magdaleną Kostyszyn, występ stand-up Wioli Walaszczyk oraz konkursy z nagrodami. Pierwszych 300 gości otrzyma także stylowe starter-packi. Do końca roku Mobile Vikings i ChPD zawitają również do Sopotu, Poznania, Warszawy oraz Krakowa.
– Może się wydawać, że telefonia komórkowa ma niewiele wspólnego z profilem ChPD. Jednak wszelkich inspiracji do ogarniania domowego królestwa w stylu „czy da się wysuszyć włosy odkurzaczem?”, „ile to jest szczypta soli?” lub „jak przyrządzić idealny zakalec, gdy przychodzi teściowa?” szukamy właśnie w sieci. W każdej z tych sytuacji wybawieniem okazuje się smartfon i dostęp do Internetu lub darmowy telefon do przyjaciela, a Mobile Vikings to posiada – mówi Magdalena Kostyszyn, autorka fanpage’a ChPD.
Mobile Vikings mocno stawia na społeczność. To z myślą o niej powstał m.in. program „Punkty Vikinga”, gdzie za polecenie znajomym sieci otrzymuje się punkty, które następnie można wykorzystać na doładowanie.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
– Zależy nam na zbudowaniu silnej społeczności, która jest równocześnie ambasadorem naszej marki. I takie zaangażowanie dostrzegamy również wśród odbiorców ChPD. Podjęta współpraca idealnie wpisuje się w założoną przez nas strategię. Wierzę, że kooperacja z Magdą przyniesie marce Mobile Vikings pozytywne efekty – dodaje Bartek Grabowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing