Mobile Vikings i Chujowa Pani Domu łączą siły!

Mobile Vikings oraz Chujowa Pani Domu stworzyli duet, jakiego do tej pory jeszcze nie było. Z myślą o społeczności Vikingów i wszystkich fanach kuchni eksperymentalnej oraz robienia wokół siebie bałaganu, doszło do współpracy, o której z pewnością będzie mówiło się sporo.
O autorze
1 min czytania 2015-05-14

Kooperacja z ChPD to kolejny etap spójnej i sukcesywnie realizowanej strategii Mobile Vikings w Polsce.

– ChPD jest jednym z nielicznych fanpage’y, na współpracę z którym liczyliśmy. Profil łamiący konwenanse, z ogromnym zaangażowaniem fanów to jedne z wielu cech, które przykuły naszą uwagę i którym chcemy być wierni. Podejrzewam, że Magdzie również się to spodobało, dlatego po raz pierwszy w historii ChPD zgodziła się podjąć współpracę z komercyjną marką – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

W ramach współpracy Mobile Vikings i ChPD obędzie się cykl imprez pod nazwą „ChPD on Tour”. Pierwszy dedykowany event będzie miał miejsce 22 maja we Wrocławiu w klubie Eter. W programie przewidziano mi.in. spotkanie z autorką fanpage’a Magdaleną Kostyszyn, występ stand-up Wioli Walaszczyk oraz konkursy z nagrodami. Pierwszych 300 gości otrzyma także stylowe starter-packi. Do końca roku Mobile Vikings i ChPD zawitają również do Sopotu, Poznania, Warszawy oraz Krakowa.

– Może się wydawać, że telefonia komórkowa ma niewiele wspólnego  z profilem ChPD. Jednak wszelkich inspiracji do ogarniania domowego królestwa w stylu „czy da się wysuszyć włosy odkurzaczem?”, „ile to jest szczypta soli?” lub „jak przyrządzić idealny zakalec, gdy przychodzi teściowa?” szukamy właśnie w sieci. W każdej z tych sytuacji wybawieniem okazuje się smartfon i dostęp do Internetu lub darmowy telefon do przyjaciela, a Mobile Vikings to posiada – mówi Magdalena Kostyszyn, autorka fanpage’a ChPD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mobile Vikings mocno stawia na społeczność. To z myślą o niej powstał m.in. program „Punkty Vikinga”, gdzie za polecenie znajomym sieci otrzymuje się punkty, które następnie można wykorzystać na doładowanie.

– Zależy nam na zbudowaniu silnej społeczności, która jest równocześnie ambasadorem naszej marki. I takie zaangażowanie dostrzegamy również wśród odbiorców ChPD. Podjęta współpraca idealnie wpisuje się w założoną przez nas strategię. Wierzę, że kooperacja z Magdą przyniesie marce Mobile Vikings pozytywne efekty – dodaje Bartek Grabowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się