… marek.
Dwie wrocławskie marki wyszły naprzeciw oczekiwaniom swoich użytkowników i stworzyły kompletną usługę, obejmującą internet mobilny, światłowodowy, telefon na kartę i telewizję. To pierwsza tego typu współpraca między operatorem wirtualnym a dostawcą internetu światłowodowego w Polsce. Na początek użytkownicy Mobile Vikings i MOICO będą mogli skorzystać z wzajemnych rabatów. Vikingowie otrzymają kody rabatowe umożliwiające darmowe korzystanie z usług MOICO przez pierwszy miesiąc. Podobnie użytkownicy MOICO będą mogli przez 31 dni cieszyć się usługami Mobile Vikings bez żadnych opłat.
Zobacz również
Zarówno Mobile Vikings, jak i MOICO wyznają podobne podejście do konstrukcji samej oferty usług, jak i do budowania relacji ze społecznością swoich użytkowników. Brak umów terminowych, ograniczeń pakietowych i indywidualne dopasowanie do potrzeb użytkowników umożliwiły markom biznesowy dialog, a w efekcie nawiązanie współpracy.
– Nie bez przyczyny łączymy swoje siły właśnie z MOICO. Poza celem biznesowym łączy nas kilka ważnych wartości, a jedną z nich jest zgrana i lojalna społeczność. Obie marki – zarówno Mobile Vikings, jak i MOICO skupiają się na budowaniu trwałych relacji ze swoimi użytkownikami i wykraczają poza tradycyjne ramy dostawcy usług telekomunikacyjnych. Jesteśmy obecni w życiu naszych użytkowników, aktywizujemy miejską społeczność, a także organizujemy wydarzenia, na których poznajemy Vikingów i MOICO-wiczów – mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w Mobile Vikings.
Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem obu dostawców była organizacja II edycji Kina Samochodowego w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Event w ramach MOICO Enjoy Movies zintegrował fanów naszych marek, a dla nas był pierwszym, udanym sprawdzianem współpracy – podkreśla Radosław Lewandowski z MOICO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dzięki nowej, kompletnej usłudze wspólnie z Mobile Vikings jesteśmy aktualnie jedną z ciekawszych alternatyw dla oferty telekomunikacyjnych gigantów w Polsce. Chcemy, żeby nasza oferta była jak najszerzej dostępna, dlatego cały czas zwiększamy liczbę regionalnych partnerów, z którymi współpracujemy na poziomie infrastruktury światłowodowej – dodaje.