Akcji towarzyszy kampania outdoorowa pt. „10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości — za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.
Top wtop na 10. urodziny
Na stronie 10latrazem.pl Vikingowie mogą komentować szczere wyznania pracowników sieci. Od viralowej akcji z manekinem Lulkiem, która skończyła się wezwaniem zastępów straży pożarnej, po zbyt złośliwy post na temat konkurencji. Swoimi wpadkami dzielą się pracownicy wszystkich działów Mobile Vikings.
Zobacz również
Operator zachęca, by odpowiedzi pisać zgodnie z zasadą „prosto z mostu”, bo Vikingowie mają do siebie dystans.
Artefakty do nabycia za gigabajty
W sklepie operatora, zwanym jako Viking Store, pojawiła się kolekcja limitowanych artefaktów dostępnych wyłącznie dla Vikingów. Wszystko zgodnie z ideą, jaką kieruje się marka: „Dla swoich wszystko”. Wspomniane artefakty to przedmioty nawiązujące do historycznych momentów sieci Mobile Vikings, a przede wszystkim akcji współtworzonych przez firmę wraz z użytkownikami.
fot. Materiały prasowe Mobile Vikings
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Skumulowane GB można wymienić na wspomnienia:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- telefon stacjonarny, przez który zostało wykonane pierwsze połączenie z helpdesku do Vikingów,
- plakat z autografem WaluśKraksaKryzys – pamiątka z festiwalu FALA,
- budki dla jerzyków – zmajstrowane wspólnie z Vikingami podczas warsztatów,
- kolorowe hełmy, które Vikingowie nosili podczas gry terenowej zorganizowanej dla użytkowników sieci,
- archiwalny raport dla zarządu, czyli… użytkowników sieci,
- rękodzieło przygotowane przez agentkę helpdesku oraz specjalistkę ds. performance marketing.
Wszystkie artefakty dostępne są na stronie akcji: www.10latrazem.pl.
Vikingowie dziękują Vikingom
Z billboardów zamontowanych we Wrocławiu, w Oleśnicy, Lesznie i Chełmie spoglądają pracownicy Mobile Vikings. Każdemu użytkownikowi z osobna dziękują za współtworzenie społeczności, a przekaz dopasowano pod konkretne lokalizacje. Przykład?
fot. Materiały prasowe Mobile Vikings
W Lesznie operator odwołuje się do lokalnego klubu żużlowego, a w Oleśnicy nawiązuje do żyjących dziko królików w centrum miasta. W kampanii outdoorowej eksponowane są też liczby, informujące o tym, ilu Vikingów pochodzi z danego miasta. Sieć Mobile Vikings chce w ten sposób docenić mniejsze załogi swoich użytkowników i pokazać, że nie liczą się masy, tylko każdy Viking z osobna.
fot. Materiały prasowe Mobile Vikings
Wspomniane działania to pierwszy etap świętowania okrągłych urodzin. Już wkrótce, operator zapowiada więcej akcji skierowanych do swoich użytkowników.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Mobile Vikings