Marka z pewnym przymrużeniem oka podeszła do spekulacji na temat ewentualnej powtórki holenderskiego scenariusza. Na krążącym w sieci wideo, vikingowie (brand heroes marki) zachowują w tej sytuacji niewzruszony niczym spokój.
– Dostaliśmy wiele zapytań od naszych użytkowników odnośnie sytuacji na rynku. Dlatego mówimy: w Polsce wszystko idzie zgodnie z planem. Za kilka tygodni ruszamy z nową kampanią reklamową, a użytkownicy mogą spodziewać się kolejnych niespodzianek. Kondycja firmy jest stabilna, realizujemy swoje działania i nie przejmujemy się pogłoskami – dodaje Grabowski.
Zobacz również
Mobile Vikings istnieje na polskim rynku od 4 grudnia 2013 r. Operator znany jest z oferty telefonii na kartę oraz niestandardowych działań marketingowych.
– Zależy nam na budowaniu społeczności wokół marki, dlatego stawiamy na niekonwencjonalne aktywności. Mocno wspieramy organizacje studenckie, czego dowodem jest m.in współpraca z wrocławskim startupem Zeccer, dzięki której na Politechnice Wrocławskiej została postawiona vikingowa drukarka, na której studenci mogli przez miesiąc, za darmo, drukować swoje notatki.
Pod koniec maja tego roku Mobile Vikings zaangażowało się np. we współpracę z Chujową Panią Domu. W ramach „ChPD on tour” odbędzie się cykl spotkań z autorką popularnego fanpage’a. Mobile Vikings jest także sponsorem ogólnopolskiego, miejskiego biegu z przeszkodami Men Expert Survival Race. Najbliższy bieg odbędzie się 21 czerwca w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing