Telefonia komórkowa Mobile Vikings udowadnia, że jej misja nie ogranicza się do zdania na papierze. Od początku istnienia wrocławski operator społecznościowy skupia się na faktycznej relacji ze swoimi odbiorcami. Przenosząc się do wrocławskiego zespołu stajemy się częścią sieci, która „nie składa się z numerów, a z ludzi”. Help Desk to nie boty, a akcje wizerunkowe to nie tysiące złotych wydane na celebrytów. Mamy za to oddolne działania, prawdziwe problemy, szybkie reakcje.
26 maja Vikingowie odwiedzili cztery adresy, pod którymi mieszkają osoby społecznie wykluczone. To mieszkanki wrocławskich domów dla samotnych matek, bezdomnych kobiet z dziećmi i kobiet w ciąży –mamy, które tego dnia zasługują na szczególne życzenia. „Kiedy jesteś dzielny jak pięciu ludzi – jesteś Vikingiem. Kiedy jesteś dzielna jak pięciu Vikingów – jesteś mamą” przeczytały na symbolicznej laurce. Morze kwiatów trafiło do Domu dla samotnych kobiet z dziećmi i rodzin przy ul. Pieszyckiej, Domu dla Bezdomnych Kobiet, Matek z Dziećmi i Kobiet w Ciąży przy ul. Glinianej 28/30, Ośrodka dla kobiet i kobiet z dziećmi przy ul. Pomorskiej 16b oraz do Schroniska św. Brata Alberta dla Bezdomnych Kobiet przy ul. Strzegomskiej 9.
Zobacz również
To nie jedyne tego typu działanie Mobile Vikings. Od początku trwania epidemii Vikingowie organizują szereg akcji pomocowych. Zaopatrzyli schronisko Brata Alberta dla bezdomnych mężczyzn w środki higieny osobistej i suchy prowiant. Wrocławskiemu Hospicjum Bonifratrów sfinansowali 10 testów na obecność koronawirusa – dzięki nim placówka pozbędzie się ryzyka związanego z przyjmowaniem nowych podopiecznych w okresie zagrożenia Covid-19. Wojownicy Północy dotarli również do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Dzieci w Jaszkotlu – w asyście pluszowego jednorożca dostarczyli środki czystości i higieny osobistej. Vikingowie nie zapomnieli o braciach mniejszych – zwierzaki z wrocławskiego schroniska dostały od nich karmę i ciepłe koce.
– Vikingowe DNA jest proste: robimy dla swoich wszystko, co jest w naszej mocy; kierujemy się sercem, a ono dzisiaj podpowiada nam, by nie stać w miejscu, tylko zacząć pomagać tym, którzy teraz tej pomocy potrzebują. Czyli seniorom, domom dziecka, bezdomnym ludziom, ale i zwierzętom, oraz wszystkim tym, którzy się do nas zgłoszą – tłumaczy Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell