Kampania „Uważni Rodzice”, realizowana przez Fundację Dajemy Dzieciom siłę w partnerstwie z Fundacją Orange, zwraca uwagę na kluczową rolę rodzicielskiej uważności w ochronie dzieci przed zagrożeniami online. Przekazy akcji koncentrują się na problemie manipulowania dziećmi w celu nakłaniania ich do tworzenia i przesyłania materiałów o charakterze erotycznym, a czasem również spotkania w celu wykorzystania seksualnego dziecka. Hasło kampanii „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” pokazuje, jak ważny jest realny kontakt rodzica z dzieckiem dla zapewnienia mu bezpieczeństwa.
W ramach kampanii powstałą platforma uwaznirodzice.pl, gdzie rodzice i opiekunowie, a także zainteresowani profesjonaliści pracujący z dziećmi znajdą informacje o problemie manipulowania dziećmi w sieci.
Zobacz również
Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Film Fiction.
PS
W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie pokazuje, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. Movistar w spocie pokazuje, co można przeoczyć w social mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przemoc wobec dzieci, nie tylko w sieci, to trudny temat, który u niektórych powoduje „mokre oczy”. Dlatego od lat organizacje, fundacje, instytucje państwowe tworzą kontrowersyjne, szokujące kampanie, które mają zwrócić naszą uwagę na problem nadużywania przemocy. W kolejnym odcinku naszego cyklu “Reklama zmienia spojrzenie” prezentowaliśmy najmocniejsze kampanie dotyczące przemocy wobec dzieci. Zobaczcie → tutaj.
źródło informacji: uwaznirodzice.pl