Z pozoru proste, klasyczne dodatki z kolekcji Lasocki na sezon jesień-zima 2021 przyciągają wzrok fakturą, formą albo kolorem. W linii dla niej znalazły się buty i torebki, które pozwolą zbudować garderobę na nadchodzącą jesień i wiele kolejnych sezonów.
Mokasyny, sznurowane botki do kostek i sztyblety zostały pożyczone z męskiej szafy, pozbawione westernowych akcentów kowbojki nabrały szlachetności, a muszkieterki za kolano dzięki masywnej podeszwie wyglądają jak z „Matrixa”. Wśród odcieni – zarówno w kolekcji butów, jak i torebek – prym wiedzie beż – od koloru naturalnej skóry po karmel. Własną kolekcję torebek można skompletować z pojemnych shopperek, prostokątnych kuferków na szerokim pasku oraz półksiężyców w stylu retro.
Zobacz również
Mężczyźni ceniący wygodną elegancję zwrócą uwagę na sneakersy, sztyblety i trapery w neutralnej palecie kolorystycznej zbliżonej do linii damskiej.
Lasocki to także najwyższej jakości oferta dla najmłodszych. Pierwsze buty powinny bowiem być stabilne, trwałe i wygodne. Te wymogi spełniają sznurowane botki z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci paska na kostce, sneakersy na wyższej podeszwie oraz botki łączące fason sztybletów z wiązaniem.
Odpowiedzialny za sesję zdjęciową berliński fotograf Dan Beleiu ostatnio pracował dla „CR Fashion Book”, czeskiego „Vogue’a” i „Interview”. Z wprawą i wrażliwością uwiecznia w kadrze rodzinną radość, różnorodność i spontaniczność. Energiczne kilkulatki, nastolatki u progu dorosłości, dojrzałe kobiety z klasą – w rodzinie Lasocki wszyscy mogą być sobą.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kolekcja Lasocki jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Dan Beleiu
Modelki i modele: Bette Franke, Ilja Cornelisz, Boris Cornelisz, Lucas Cornelisz, Foss Cornelisz, Axelle Doue, Laura Julie, Daniela F, Arturus Pelcer, Hania, Matylda, Róża, Igor
Stylizacja: Karla Gruszecka
Makijaż: Wilson
Włosy: Michał Bielecki
Scenografia: Anna Szczęsna
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Papaya Films