Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Modelka Georgina Rodriguez globalną ambasadorką NEONAIL

Koncepcja współpracy nie tylko odzwierciedla osobowość ambasadorki, ale również charakter marki NEONAIL dostępnej dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać.
O autorze
1 min czytania 2023-02-22

Georgina Rodriguez promuje lakiery hybrydowe NEONAIL

Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, jako kobieta sukcesu łączy w życiu różne role: businesswoman, modnej i kochającej zabawę przyjaciółki, jak i oddanej matki oraz partnerki, dla której ważna jest bliskość z rodziną.

Georgina reprezentuje różne oblicza współczesnych kobiet, a sesja zdjęciowa, powstała w wyniku współpracy z NEONAIL, doskonale je odzwierciedla. Profesjonalna businesswoman, partnerka, oddana matka – każda z kobiet będzie mogła wyrazić siebie i swój styl poprzez ulubiony kolor wybrany spośród bogatej oferty NEONAIL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania

– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki NEONAIL. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. NEONAIL i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki NEONAIL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Powstała we współpracy sesja zdjęciowa oraz inne materiały będą promować działania marki NEONAIL w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się