Modelka Georgina Rodriguez globalną ambasadorką NEONAIL

Koncepcja współpracy nie tylko odzwierciedla osobowość ambasadorki, ale również charakter marki NEONAIL dostępnej dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać.
O autorze
1 min czytania 2023-02-22

Georgina Rodriguez promuje lakiery hybrydowe NEONAIL

Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, jako kobieta sukcesu łączy w życiu różne role: businesswoman, modnej i kochającej zabawę przyjaciółki, jak i oddanej matki oraz partnerki, dla której ważna jest bliskość z rodziną.

Georgina reprezentuje różne oblicza współczesnych kobiet, a sesja zdjęciowa, powstała w wyniku współpracy z NEONAIL, doskonale je odzwierciedla. Profesjonalna businesswoman, partnerka, oddana matka – każda z kobiet będzie mogła wyrazić siebie i swój styl poprzez ulubiony kolor wybrany spośród bogatej oferty NEONAIL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PolecajkiNM cz.14: jak zarządzać ryzykiem greenwashingu, Polacy o sztucznej inteligencji, jak zbudować it-brand

PolecajkiNM cz.14: jak zarządzać ryzykiem greenwashingu, Polacy o sztucznej inteligencji, jak zbudować it-brand

– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki NEONAIL. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. NEONAIL i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki NEONAIL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Powstała we współpracy sesja zdjęciowa oraz inne materiały będą promować działania marki NEONAIL w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się