Georgina Rodriguez promuje lakiery hybrydowe NEONAIL
Georgina Rodriguez, partnerka Cristiano Ronaldo, jako kobieta sukcesu łączy w życiu różne role: businesswoman, modnej i kochającej zabawę przyjaciółki, jak i oddanej matki oraz partnerki, dla której ważna jest bliskość z rodziną.
Georgina reprezentuje różne oblicza współczesnych kobiet, a sesja zdjęciowa, powstała w wyniku współpracy z NEONAIL, doskonale je odzwierciedla. Profesjonalna businesswoman, partnerka, oddana matka – każda z kobiet będzie mogła wyrazić siebie i swój styl poprzez ulubiony kolor wybrany spośród bogatej oferty NEONAIL.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wyświetl ten post na Instagramie
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki NEONAIL. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. NEONAIL i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki – mówi Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki NEONAIL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Powstała we współpracy sesja zdjęciowa oraz inne materiały będą promować działania marki NEONAIL w obszarze BTL, ATL oraz digital w całej Europie.