Stylizacje codzienne i na wielkie wyjścia – każdy znajdzie tu coś dla siebie. To pierwsza tak duża kampania Modivo, której emisja będzie dostępna także za granicą: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Modivo wyróżnia obszerne portfolio marek oraz asortyment oparty o współczesne trendy.
– 1 października wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania telewizyjna Modivo. Spot reklamowy poza Polską jest dostępny w 5 innych krajach: Rumunia, Węgry, Grecja, Słowacja i Bułgaria. Przesłanie i główne hasło to: Twój wybór – jedno miejsce MODIVO. Chcemy pokazać naszym klientom ogromny wachlarz produktów i marek premium, które oferujemy. Bohaterowie spotu promującego kolekcję na jesień i zimę to barwne osoby, które swój indywidualizm wyrażają za pomocą stylizacji. Podkreślamy, że każdy z nas jest inny, dzieli nas styl życia i oczywiście gust, natomiast łączy chęć wygody i oszczędności czasu. Dlatego niezależnie od tego czy marzymy o minimalistycznym płaszczu z wielbłądziej wełny z Max Mary, czy bomberce w kolorowy print od Versace Jeans Couture – wszystkie te produkty znajdziemy na modivo.pl oraz w nowo otwartym sklepie stacjonarnym marki w Galerii Młociny w Warszawie – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
Zobacz również
W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane są 30-sto i 15-sto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych Backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Od strony produkcyjnej za projekt odpowiada Papaya Films. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing