Mój Carrefour 2.0 – nowa odsłona aplikacji mobilnej

Carrefour Polska udostępnił klientom swoją aplikację mobilną Mój Carrefour w nowej odsłonie. Użytkownicy zyskają m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji.
O autorze
1 min czytania 2016-08-16

Od 15 sierpnia br. klienci Carrefour Polska mogą pobierać na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS nową wersję bezpłatnej aplikacji Mój Carrefour. Od teraz użytkownicy mogą zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych.

– Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour będzie platformą dla wielu atrakcyjnych ofert handlowych. Dołożyliśmy starań, aby zapewnić użytkownikom intuicyjne korzystanie z programu, a przede wszystkim zadbaliśmy o szybkość i wygodę korzystania z kuponów rabatowych podczas dokonywania zakupów – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Mój Carrefour to program lojalnościowy nowej generacji, będący częścią długofalowej strategii rozwoju cyfrowego firmy. Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy.

Najważniejszą funkcją nowej aplikacji jest możliwość rejestracji do programu lojalnościowego i generowanie elektronicznych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych. Dzięki aplikacji klienci zapoznają się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także będą mogli samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji. Rabaty zostaną naliczone automatycznie, a cała operacja jest bardzo prosta i szybka.

Klienci mogą wybierać spośród dostępnych zniżek na wiele atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się, między innymi, szeroki asortyment dla klientów w wieku od 18 do 40 lat, oferta najważniejszych i najpopularniejszych marek, produkty sezonowe, a także wielopaki i opakowania rodzinne. Dzięki temu użytkownicy będą  mieć szeroki wybór produktów z rabatem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki przypisaniu kuponów bezpośrednio do karty klienta korzystanie z aplikacji Mój Carrefour jest wygodne i intuicyjne. Użytkownicy mogą otrzymywać notyfikacje typu „push” z informacjami o nowych kuponach oraz przypomnieniami o dacie wygaśnięcia aktywowanych zniżek. Ponadto klienci odnajdą mapę sklepów z adresami oraz informacje o swoim profilu.

Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się