W ramach promocji, która potrwa do 14.02.2022 r. klienci mogą kupić biżuterię teraz, a zapłacić za nią później, rozkładając płatność na 3 nieoprocentowane raty spłacane w cyklach miesięcznych. Klienci nadal mogą korzystać też z innych rozwiązań oferowanych przez Mokka, takich jak odroczenie płatności na 6 lub 10 miesięcy.
Usługi Mokka od grudnia 2021 są dostępne w ponad 180 Salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce. YES Biżuteria S.A. jest jednym z liderów na polskim rynku jubilerskim. Firma prowadzi ponad 180 Salonów oferujących biżuterię w całej Polsce, działając przede wszystkim w oparciu o system franczyzowy. Firma prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Młodzi konsumenci urodzeni w latach 80. i 90. są coraz bardziej wymagający, jeżeli chodzi o sposoby finansowania zakupów. Cenią sobie wygodę, szybkość i przejrzystość usług płatniczych. Często chcą mieć też dostęp do elastycznego okresu finansowania, który będzie dostosowany do ich bieżących potrzeb. Powoduje to, że łatwo dostępna oferta płatności odroczonych ii ratalnych trafia w ich potrzeby. Wdrażając płatności odroczone razem z Mokka nasi partnerzy otrzymują skuteczne narzędzie oraz dodatkowe wsparcie promocyjne, które umożliwiają im skuteczne dotarcie do nowych grup klientów – komentuje Marek Biernacki, szef fintechu Mokka w Polsce.
Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy w Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing