Molecular BBDO w USA obsługuje globalnych klientów sieci BBDO. Oddział jest odpowiedzialny min. za rozwijanie oferty doradczej, szkolenie amerykańskiego zespołu z zakresu e-commerce oraz rozwój i sprzedaż technologii platformy Molecular Lab Suite (autorskiego narzędzia Molecular BBDO), która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie, we współpracy z agencją, procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.
Kluczowymi osobami odpowiadającymi za rozwój oddziału i obsługę klientów są Magdalena Gierwatowska, która zarządza zespołem Client Service i Project Management oraz Franciszek Klebański, senior e-commerce strategy planner.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Gierwatowska zajmuje się koordynacją prac zespołu, rozwojem współpracy z obecnymi klientami Molecular BBDO oraz poszerzaniem portfolio klientów Molecular BBDO Chicago. Ma wsparcie Trish von Rein, VP Account Director – odpowiedzialną za team e-commerce w Chicago.
Zadaniem Klebańskiego jest opracowywanie oraz implementacja strategii e-commerce przy wykorzystywaniu platform e-tailerów, analityka i rozwój rozwiązań digital commerce.
Produkcja, zaplecze technologiczne Molecular BBDO oraz zarządzana przez Tadeusza Żórawskiego struktura Molecular Consulting – będą operować z Warszawy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Magdalena Gierwatowska z branżą marketingową związana jest od 2013 roku. Prowadziła globalne projekty e-commerce dla P&G, była także odpowiedzialna m.in. za rozwój e-commerce marki Duracell na ponad 30 rynkach (LATAM, EIMEA, APAC, AFRICA). Z BBDO jest związana od 2018. Jako Account Director odpowiada za obsługę globalnego klienta z branży FMCG.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Franciszek Klebański, z BBDO związany od 2018 roku, jest ekspertem w strategicznym planowaniu obecności marek w przestrzeni e-commerce. Specjalizuje się w segmencie retail. Współtworzył min. platformę komunikacyjną Napoleon dla marki Carrefour.
Molecular BBDO to globalny hub, który świadczy usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO Worldwide. Strukturę tworzy zespół ekspertów i entuzjastów e-commerce, z doświadczeniem projektowym na ponad 50 międzynarodowych rynkach, w tym dla takich gigantów, jak Amazon, Walmart, Target, Alibaba Group czy JD.com. Oddział pracuje z warszawskiej siedziby BBDO, skąd koordynuje pracę dla globalnych klientów agencji. Oprócz biura w Chicago, już wkrótce zostaną także otwarte oddziały w Singapurze i Londynie.