Będzie to pierwszy w Polsce interaktywny wideoklip w 100% nakręcony telefonami komórkowymi!
Novika, mama siedmioletniej Niny, na podstawie własnych doświadczeń rodzicielskich skomponowała piosenkę „Mommy Song”. Utwór z przymrużeniem oka opowiada o nie zawsze łatwych relacjach rodzica z dzieckiem. Artystka, szukając inspiracji do teledysku, zdecydowała się na wykorzystanie najnowszych technologii mobilnych.
Zobacz również
Projekt narodził się spontanicznie. Idea bezpośredniego i twórczego zaangażowania odbiorców w tworzenie teledysku powstała z połączenia nieszablonowych pomysłów agencji Super-Fi, Bang! Digital oraz otwartości Noviki na technologiczne nowości. Pomysłodawcami projektu są Piotr Dominik (agencja Super-Fi) i Michał Ptasznik (agencja Bang! Digital). Realizację klipu nakręconego wyłącznie za pomocą telefonów komórkowych umożliwił główny Partner Technologiczny konkursu, czyli firma Sony. Produkcją klipu zajął się zespół Papaya Films.
Zadaniem uczestników konkursu będzie nagranie filmu za pomocą smartfona. Osiem najlepszych nagrań znajdzie się w oficjalnym wideoklipie Noviki. Każdy, kto weźmie udział w zabawie za pośrednictwem strony www.mommysong.pl, otrzyma również spersonalizowaną wersję teledysku z własnym materiałem wideo.
Wyniki konkursu wraz z oficjalnym teledyskiem zostaną opublikowane w Dzień Matki, 26 maja 2014 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing