Mondelēz International, producent takich marek jak Milka, belVita, Oreo, Delicje, Prince Polo, Toblerone czy Halls, konsekwentnie realizuje swoją strategię e-commerce zarówno na świecie, jak i w Polsce. W październiku br. polski oddział firmy otworzył swój oficjalny sklep internetowy na Allegro.
– Wejście na Allegro to kolejny krok w realizacji naszej strategii e-commerce. W Polsce sprzedaż online w branży spożywczej stanowi nadal jedynie 1,5% całości biznesu, ale rozwija się dwucyfrowo więc zdajemy sobie sprawę, że jest to kanał przyszłości także w naszej branży. Trwająca epidemia COVID-19 wpłynęła na zachowania konsumentów oraz przyspieszyła rozwój zakupów przez internet. Zaletą tego kanału, jest nie tylko wygoda i dostęp do znacznie szerszej niż w sklepach stacjonarnych oferty, ale także bezpieczeństwo zakupów, które w obecnych czasach nabrało szczególnego znaczenia. Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z Allegro konsumenci będą mogli w bezpieczny sposób wybierać spośród niemal całego naszego portfolio – powiedział Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Zobacz również
Oficjalny sklep internetowy Mondelez Polska oferuje ponad 120 różnych produktów marek takich jak Milka, OREO, Delicje, Nussbeisser, Toblerone, Lubisie czy belVita. Dodatkowo firma planuje stopniowe poszerzanie asortymentu o kolejne marki z portfolio słodyczy i przekąsek, w tym także produkty sezonowe – już niedługo w ofercie znajdzie się typowo świąteczny asortyment.
Sklep dostępny jest pod adresem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell