1. W marketingu najważniejsze jest…
Aby na wszystkich etapach swojej pracy pamiętać, że odbiorcą naszych komunikatów jest KONSUMENT, którego potrzeby powinny zawsze pozostawać w centrum naszych zainteresowań. W przekazie marketingowym dysponujemy ograniczonym czasem – mamy zaledwie kilka/kilkanaście sekund, aby zainteresować odbiorcę. Dogłębne poznanie naszej grupy docelowej jest zwyczajnie niezbędne.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Każdy projekt, który materializuje się na rynku, dodaje skrzydeł – dla marketera nie ma większej satysfakcji niż widzieć efekty swojej pracy w mediach i na półkach, a następnie w wynikach rynkowych.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Wiele lat temu podjęłam decyzję o przejściu z działu marketingu do sprzedaży, by po kolejnych 6 latach wykonać manewr w drugą stronę. W obu tych przypadkach musiałam przebić kilka szklanych sufitów.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Każdy projekt, który jest wynikiem pracy zespołowej.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Z całą pewnością nie w formie zazdrości, bo to nie leży w mojej naturze, niemniej szczególnie doceniam kampanie takich marek modowych jak Intimissimi czy najnowsza kampania Reserved.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Szeroko rozumiana personalizacja, zarówno w kontekście innowacji produktowych, jak i w zakresie dopasowania treści marketingowych do odbiorcy. Postępujący rozwój e-commerce to również niezwykle istotny element marketingowej układanki. Jest on nie tylko coraz ważniejszym kanałem sprzedaży, ale i kluczowym źródłem wiedzy o produktach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
To takie, które zajmują 80% treści w artykułach branżowych, a realnie przynoszą 20% wyników biznesowych.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wzajemne zrozumienie i zaufanie. Osobiście bardzo cenię sobie proaktywność ze strony obsługujących nas agencji – świeże i kreatywne podejście do danego zagadnienia zawsze wygra konfrontację z utartym copy-paste.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Wielu źródeł ;). Doskonałym źródłem inspiracji są przede wszystkim obserwacje ludzi – nawet podczas codziennych zakupów, nie tylko podczas badań fokusowych. Nie zapominajmy też o podróżach, które dają możliwość podpatrywania tego, jak materializują się najnowsze trendy w innych szerokościach geograficznych.
10. Moja kampania marzeń…
Każda kolejna kampania, nad którą pracuję, jest inna i wyjątkowa, bo wymaga nowego spojrzenia, wiąże się z koniecznością odpowiedzi na nowe wyzwania kategorii czy też złamania status quo. Jedynie w sferze marzeń pozostawiam sobie niekończące się budżety i czas na ich realizację ;).
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Lubię pracować z ludźmi i dla ludzi. I taki właśnie jest marketing – zespołową pracą wielu działów, aby wspólnie odpowiedzieć na potrzeby konsumenta.