Monika dołączyła do kilkunastoosobowego, multidyscyplinarnego zespołu wspierającego działania komunikacyjne w zakresie programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
– Bogate doświadczenie w planowaniu i wdrożeniach retailowych kampanii 360 oraz umiejętności komunikacyjne to mocne strony Moniki, niezwykle przydatne w prowadzeniu właśnie takich projektów. Dlatego bardzo się cieszę tym wzmocnieniem ekipy obsługi klienta w Altavia Kamikaze + K2 – mówi Kasia Kosińska-Rysz, client service director.
Zobacz również
Zespół kliencki prowadzony w Altavia Kamikaze + K2 przez Paulinę Budzisz, senior account managerkę, rozwija nieprzerwanie współpracę projektową z Shell Polska od 2019 roku.
Niemal cała dotychczasowa kariera zawodowa Moniki Cierebiej związana była z agencją Saatchi&Saatchi IS, do której dołączyła w 2011 roku. Przez ostatnie 5 lat pracowała w tej agencji na stanowisku account manager, prowadząc projekty komunikacji 360 dla Carrefour Polska.
![Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Top-NM-2024-142x0-c-default.jpeg)
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.