Monika Dobaj z branżą jest związana od 2007 roku, a od 10 lat prowadzi samodzielne projekty w szeroko rozumianym public relations. Do Labconu przeszła z grupy Garden of Words, gdzie piastowała stanowisko head of brand & corporate PR. Wcześniej była związana m.in. z MSLGroup czy Partner of Promotion.
Doświadczenie zbierała współpracując z takimi klientami jak Pampers, Nivea, Żywiec Zdrój, Mars Wrigley, IKEA czy Avon. Specjalizuje się w PR brandowym, jednak realizowała również projekty związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, edukacyjne oraz oraz wspierała klientów w komunikacji korporacyjnej.
Zobacz również
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Belgii i Wietnamie.
Monika Dobaj do Labconu dołączyła w lutym.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]