Monika Mielczarczyk dysponuje szerokimi kompetencjami oraz bogatym doświadczeniem zdobytym w szeregu międzynarodowych organizacji zarówno po stronie agencyjnej (m.in. Change Communications i McCann/ MRM Momentum), jak i klienckiej (m.in. Huawei, Samsung, czy iSpot). Monika specjalizuje się w obszarach nowych technologii, komunikacji marketingowej, retailu, wsparciu sprzedaży oraz e-commerce.
– Cieszymy się z dołączenia Moniki do zespołu Havas. Wierzymy, że jej kompetencje i doświadczenie, a także spojrzenie z perspektywy agencji i klienta, pomogą nam wzbogacić ofertę Havas Engage dla klientów. Jednocześnie pragnę podziękować Antoniemu Kolendowskiemu, dotychczasowemu szefowi Havas Engage, który po 20 latach rozstaje się z Grupą Havas. Dziękuję mu za zaangażowanie w budowanie pozycji Havas na polskim rynku i życzę wielu sukcesów w dalszych przedsięwzięciach – powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.