TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Monika Sokołowska objęła stanowisko prezesa zarządu w oS3

Stanowisko prezesa zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki client service director. David Meister, dotychczasowy prezes, rozstaje się z firmą.
O autorze
1 min czytania 2019-03-29

Monika Sokołowska, jako prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. Będzie również nadzorowała pracę działu client service i relacje z kluczowymi klientami.

Wraz ze zmianą na stanowisku prezesa, do zarządu powołani zostali dotychczasowi członkowie managementu agencji: Michał Kobierzewski (executive creative director), Bartosz Gąsiorowski (strategy director) oraz Maciej Hilt (business development director).

Monika Sokołowska posiada czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki stawiała w międzynarodowych agencjach sieciowych. W BBDO zdobywała doświadczenie współpracując z Masterfoods Polska z takimi markami jak: Mars, Snickers, M&M’s. W Saatchi&Saatchi kontynuowała pracę w kategorii snackfood obsługując Wedla, uczestniczyła w przeprowadzaniu rebrandingu marki Winterthur oraz we wprowadzeniu na polski rynek jednego z największych ubezpieczycieli – AXA.

Kolejny krokiem w karierze Moniki była praca w agencji Change. Odpowiadała w niej za budowę i wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Skoda (Skoda Auto Polska). Oprócz tego pracowała dla: Hochland i Grupy Żywiec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatnich latach zajmowała stanowisko client service director oraz była członkiem zarządu w agencji Walk Creative, gdzie nadzorowała tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich klientów Walk Creative. Klienci, z którymi współpracowała w ramach działań dla Walk Creative to: Orange, PZU, Skandia Życie (Vienna Life), Piątnica, Bank Ochrony Środowiska.

W swojej karierze zdobyła kilka nagród branżowych, w tym Effie w agencji Walk za Najbardziej efektywną kampanię w kategorii: Żywność dla marki Piątnica.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się