Monika Wasilewska, Maciej Robak, Marcel Cegliński awansują w K2

Na nowe stanowiska w kreacji K2 awansowali: Monika Wasilewska, Maciej Robak oraz Marcel Cegliński. Cała trójka raportować będzie bezpośrednio do Filipa Szperla, szefa kreacji.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Monika Wasilewska, dotychczasowa senior copywriterka, awansowała na stanowisko head of creative team. Monika pokieruje zespołem odpowiadającym za całościową, kreatywną obsługę marki Netflix w social mediach.

Maciej Robak, do niedawna senior art director, w wyniku awansu został nowym head of arts. Maciej będzie odpowiadał za finalną, wizualną jakość projektów wychodzących z K2.

Marcel Cegliński wcześniej head of art & fesign w K2 Media (aktualnie K2 Precise). Po przejściu do agencji objął stanowisko head of docial creatives i kieruje zespołem realizującym projekty kreatywne dedykowane kanałom społecznościowym.

Monika Wasilewska pracę w branży reklamowej rozpoczęła w 2011 roku jako social media specialist, tworząc komunikację w kanałach społecznościowych pkt.pl. Od 2012 roku pracowała w Lubię to – linked by Isobar, pełniąc funkcję content designera, a następnie copywritera. Od 2015 roku zarządzała zespołem copywriterów w agencji WebTalk. W K2 od ponad dwóch lat wykorzystuje swoje doświadczenie, tworząc i realizując projekty dla marki Netflix. Wasilewska pracowała dla takich klientów jak: Nutella, Nivea, Starbucks, Tiger Energy Drink, Virgin Mobile, Lech, Książęce, Kinder Niespodzianka, Media Markt, Biedronka, CityFit, Kazar, Disney, Krupnik, KIA Motor oraz Vespa. Na swoim koncie ma kilka nagród, a wśród nich: KTR, Kreaturę oraz Golden Arrow.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Maciej Robak posiada 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W agencji K2 pracuje od 12 lat, w trakcie których współpracował z ponad 80 markami. Do najważniejszych swoich projektów zalicza te zrealizowane m.in. dla: PGE, CD PROJEKT RED, Decathlon oraz Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Jest autorem kreacji do międzynarodowej kampanii promującej dodatek do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino” oraz wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint” na 11 rynkach.

Marcel Cegliński w branży reklamowej pracuje od 9 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w kieleckiej agencji Simply Creative. W 2014 roku objął stanowisko graphic designera w należącej do Grupy K2 agencji K2 Media (obecnie K2 Precise). Po 3 latach awansował i objął zarządzanie teamem designerów. W 2018 roku, wraz ze swoim zespołem, dołączył do zintegrowanego działu kreacji K2 oraz K2 Media (obecnie K2 Precise). Cegliński współpracował z takimi klientami jak: Echo Investments, Grupa Żywiec, Volkswagen, Bebiko (Nutricia), Lactalis, Ambition, Costa Coffee, H&M, Media Markt, Philips, Stock oraz Samsung. Współrealizowana przez niego chatbotowa loteria dla marki Desperados nagrodzona została statuetkami Mixx Awards oraz Innovation Ad.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się