Monika Wasilewska, dotychczasowa senior copywriterka, awansowała na stanowisko head of creative team. Monika pokieruje zespołem odpowiadającym za całościową, kreatywną obsługę marki Netflix w social mediach.
Maciej Robak, do niedawna senior art director, w wyniku awansu został nowym head of arts. Maciej będzie odpowiadał za finalną, wizualną jakość projektów wychodzących z K2.
Zobacz również
Marcel Cegliński wcześniej head of art & fesign w K2 Media (aktualnie K2 Precise). Po przejściu do agencji objął stanowisko head of docial creatives i kieruje zespołem realizującym projekty kreatywne dedykowane kanałom społecznościowym.
Monika Wasilewska pracę w branży reklamowej rozpoczęła w 2011 roku jako social media specialist, tworząc komunikację w kanałach społecznościowych pkt.pl. Od 2012 roku pracowała w Lubię to – linked by Isobar, pełniąc funkcję content designera, a następnie copywritera. Od 2015 roku zarządzała zespołem copywriterów w agencji WebTalk. W K2 od ponad dwóch lat wykorzystuje swoje doświadczenie, tworząc i realizując projekty dla marki Netflix. Wasilewska pracowała dla takich klientów jak: Nutella, Nivea, Starbucks, Tiger Energy Drink, Virgin Mobile, Lech, Książęce, Kinder Niespodzianka, Media Markt, Biedronka, CityFit, Kazar, Disney, Krupnik, KIA Motor oraz Vespa. Na swoim koncie ma kilka nagród, a wśród nich: KTR, Kreaturę oraz Golden Arrow.
Maciej Robak posiada 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W agencji K2 pracuje od 12 lat, w trakcie których współpracował z ponad 80 markami. Do najważniejszych swoich projektów zalicza te zrealizowane m.in. dla: PGE, CD PROJEKT RED, Decathlon oraz Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Jest autorem kreacji do międzynarodowej kampanii promującej dodatek do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino” oraz wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint” na 11 rynkach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Marcel Cegliński w branży reklamowej pracuje od 9 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w kieleckiej agencji Simply Creative. W 2014 roku objął stanowisko graphic designera w należącej do Grupy K2 agencji K2 Media (obecnie K2 Precise). Po 3 latach awansował i objął zarządzanie teamem designerów. W 2018 roku, wraz ze swoim zespołem, dołączył do zintegrowanego działu kreacji K2 oraz K2 Media (obecnie K2 Precise). Cegliński współpracował z takimi klientami jak: Echo Investments, Grupa Żywiec, Volkswagen, Bebiko (Nutricia), Lactalis, Ambition, Costa Coffee, H&M, Media Markt, Philips, Stock oraz Samsung. Współrealizowana przez niego chatbotowa loteria dla marki Desperados nagrodzona została statuetkami Mixx Awards oraz Innovation Ad.
Słuchaj podcastu NowyMarketing