Monster Media Group to jeden z największych, niezależnych polskich wydawców treści internetowych, który w swoim portfolio posiada kilkanaście serwisów, takich jak Demotywatory, Stylowi czy JoeMonster. W roku 2013 spółka dokonała spektakularnej reaktywacji marki Pewex oraz udanego wejścia w sektor e-commerce.
Grupa stawia na samodzielność i kończy współpracę z siecią Evolution Media Net. Nowo utworzona komórka odpowiadać będzie nie tylko za współpracę z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, ale także za kreacje, planowanie i organizację działań niestandardowych.
Zobacz również
Zmiana ma charakter wręcz rewolucyjny. Kłopoty Evolution Media Net i jej gigantyczne w stosunku do nas zaległości finansowe tylko przyspieszyły dojrzewającą w nas od dłuższego czasu niechęć do modelu wydawca-sieć. Otwarcie biura sprzedaży ma oznaczać przede wszystkim zmianę jakościową. Kompetencje podmiotu pośredniczącego w sprzedaży powierzchni sprowadzające się do bezrefleksyjnego oferowania klientom tak zwanych zasięgów, to żadne kompetencje! – mówi Mariusz Składanowski, prezes Monster Media Group.
Za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią odpowiadają Katarzyna Kowalska i Joanna Jankowska, które wcześniej pracowały w sieci Evolution Media Net. Mimo, że proces budowy własnych struktur sprzedażowych niedawno się rozpoczął, spółka bardzo pozytywnie ocenia pierwsze efekty funkcjonowania biura. Obecnie w zespole, poza nadzorującymi sprzedaż i kontakty z klientami Katarzyną Kowalską i Joanną Jankowską, są także osoby z Monster Media Group, które odpowiadają za działania kreatywne i techniczne. Do biura sprzedaży dołączyła także Emilia Orzepowska, która będzie nadzorować obsługę kampanii od strony technologicznej.
Jak nikt znamy nasze serwisy i naszych użytkowników. Wiemy czego chcą osoby odwiedzające nasze strony i jak serwować im reklamę, która będzie skuteczna i dobrze odebrana. Nie zamykając się na żadne formaty będziemy jednak stawiać na reklamę jak najlepiej dopasowaną i efektywną, z dużym naciskiem na rich media oraz formy natywne, dobrze korespondujące z treścią. – mówi Sebastian Leśniak, wiceprezes Monster Media Group, który będzie bezpośrednio nadzorował pracę nowo powstałego biura sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na tym nie koniec zmian. Ostatnie wydarzenia rynkowe, upadłość Evolution Media Net oraz narastająca niechęć znaczącej części wydawców do sieci reklamowych wytworzyły nową sytuację w obszarze reklamy online. Zgłosiło się do nas wielu wydawców z propozycją byśmy ich reprezentowali. Jesteśmy wydawcą premium, dysponujemy odpowiednim zapleczem technologicznym, handlowym oraz agencyjnym i jesteśmy otwarci na taką współpracę. Nasza oferta sprzedażowa zostanie wkrótce wzbogacona o zewnętrzne serwisy tematyczne, o czym będziemy na bieżąco informować. – dodaje Sebastian Leśniak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing