Monte Snack z gamingowymi aktywnościami dla graczy

Monte Snack #BRB Cup, cykl turniejów e-sportowych cieszący się dużą popularnością w 2020 roku, doczekał się kolejnej edycji. Marka należąca do firmy Zott, ponownie trafia do szerokiego grona miłośników gier komputerowych w Polsce, uwielbiających cyfrową rywalizację.
O autorze
1 min czytania 2021-11-19

Monte Snack #BRB Cup to seria rozgrywek skierowana do wszystkich graczy, którzy mają ochotę na gamingową rywalizację, bez względu na stopień ich doświadczenia. Format aktywacji w postaci wielu turniejów świetnie sprawdził się w roku 2020, kiedy to odbyła się pierwsza edycja kampanii #BRB Cup. O sukcesie świadczyć może m.in. wysoka frekwencja w rozgrywkach, w których wzięło udział ponad 15.000 graczy.

Po pozytywnym odbiorze pierwszej edycji, firma Zott zdecydowała się na drugą odsłonę Monte Snack #BRB Cup, która jest realizowana tej jesieni. Gracze ponownie mają okazję sprawdzić się w najpopularniejszych tytułach esportowych jak Fortnite, League of Legends, Brawl Stars czy Clash Royale. Nie zabraknie jednak nowości, ponieważ przygotowano konkurs sprawdzający umiejętności kreatywne w grze The Sims. W czasie trwania projektu odbędzie się też druga edycja wyjątkowego projektu dla komentatorów – Monte Snack #BRB Casters Academy. W pierwszym wydarzeniu zgłosiło się ponad 400 uczestników, a laureaci konkursu realizują dziś liczne zlecenia casterskie. Tegoroczna pula nagród całej kampanii będzie aż dwukrotnie większa od poprzedniej i wynosi 110.000 złotych.

Ideą akcji Monte Snack BeRightBack jest pokazanie, że przerwa od gry może być przyjemną nagrodą dzięki ulubionej przekąsce. Monte Snack od lat w taki sposób buduje siłę swojej marki wśród graczy. Dzięki konsekwentnym działaniom dopasowanym do ich potrzeb, są jednym z najpopularniejszych brandów z branży FMCG w tej grupie docelowej.

Wydarzeniom w każdej grze towarzyszyć będą aktywacje znanych influencerów. Pojawią się między innymi Nervarien, ReZigiusz, Fusialka, Jacob, Dżejdżejka czy Sitr0x, za których dobór odpowiedzialne są agencje GetHero oraz Fantasyexpo, która również opracowała cały mechanizm gamingowy. Akcja została zrealizowana wspólnie z agencją GoldenSubmarine odpowiedzialną za stworzenie materiałów digitalowych w kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie informacje odnośnie rozgrywek w ramach Monte Snack #BRB Cup, wraz z dokładnymi harmonogramami, znajdują się na stronie turniejowej pod adresem montesnack.pl, za której realizację odpowiedzialne jest Monster Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing