Trzy mocne filary biznesu i oferty dla klientów: komunikacja, eventy i technologia. To strategia rozwoju IF Nation Group, grupy marketingowo-technologicznej, która właśnie powołała do życia spółkę Moonsteps, specjalizującą się w cyfrowej transformacji procesów biznesowych, marketingowych i sprzedażowych w przedsiębiorstwach. Właścicielem i prezesem zarządu jest Rafał Kupidura, dyrektorem zarządzającym Moonsteps został Tomasz Magalski, który przez ostatnie 2 lata pełnił w IF Nation Group funkcję business development directora.
IF Nation Group, która jest obecna na rynku od prawie 20 lat, tworzyły do niedawna dwie agencje: Focus Nation (agencja komunikacji 360) oraz Imagine Nation (agencja event & field marketing). Zespół specjalistów, który obecnie tworzy Moonsteps, przez kilka lat w ramach Grupy zrealizował kilkadziesiąt projektów: od małych stron produktowych, serwisów internetowych, aż po złożone systemy zarządzania procesami realizowane dla dużych korporacji tj. PZU, BNP Paribas, Dell Technologies, Bouygues Immobilier Polska.
Zobacz również
– Doskonale zdajemy sobie sprawę jaki potencjał drzemie w rozwiązaniach cyfrowych i co mogą zyskać w dłuższej perspektywie nasi Klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się jasno opowiedzieć za kierunkiem, który naszym zdaniem jest niezmiernie ważny w kontekście rozwoju każdego przedsiębiorstwa i każdej marki. W efekcie podjęliśmy decyzję o wydzieleniu z naszej wewnętrznej struktury niezależnego zespołu i stworzenie nowej marki, w ramach której będziemy z jeszcze większą atencją i uwagą rozwijać naszych Klientów w przestrzeni cyfrowej. Powołaliśmy do życia firmę Moonsteps, która specjalizuje się w cyfrowej transformacji procesów biznesowych, marketingowych i sprzedażowych w przedsiębiorstwach – podkreśla Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group.
Moonsteps oferuje digitalowe rozwiązania, łącząc kompetencje strategiczne z technologią, na pierwszym miejscu stawiając perspektywy biznesowe i marketingowe planowanych działań. Realizuje z klientami projekty w zakresie:
- kompleksowego wsparcia w ramach projektowania UX/UI,
- wdrażania projektów web’owych i mobilnych (cross platform),
- tworzenia dedykowanych systemów informatycznych,
- integracji rozwiązań cyfrowych i zarządzania aplikacjami.
– Nie jesteśmy typowym software house’m, oferujemy znacznie więcej. Łączymy konsulting i podejście strategiczne z technologią tworząc cyfrową przestrzeń do efektywnego prowadzenia biznesu – dialogu pomiędzy nadawcą, a odbiorcą. Współpracujemy nie tylko z wyspecjalizowanymi liderami czy zespołami IT w strukturach naszych Klientów, ale również bezpośrednio odpowiadamy na potrzeby dyrektorów wybranych obszarów tj. sprzedaż, marketing, HR, itd. Nasze podejście dobrze odzwierciedla nazwa Moonsteps. Dla nas transformacja cyfrowa przypomina spacer po księżycu – często może być to mały krok w Twojej organizacji, a wielki dla Twojego biznesu. Dla nas to nie „rocket science”, dlatego wspólnie z naszymi Klientami stawiamy kolejne kroki, które na finał dają wymierne efekty. Mamy w tym wieloletnie doświadczenie – podkreśla Tomasz Magalski, dyrektor zarządzający Moonsteps.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji o Moonsteps znajdziesz na www.moonsteps.pl oraz na profilu firmy w LinkedInie www.linkedin.com/company/moonsteps
Słuchaj podcastu NowyMarketing