More Bananas gra w kolory. Festiwal Kolorów w portfolio agencji

W grudniu 2020 roku More Bananas rozpoczęło współpracę z Festiwalem Kolorów. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii płatnych.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

W zakres obsługi More Bananas wchodzi realizacja kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.

– Naszym celem jest promocja Festiwalu Kolorów oraz produktów festiwalowych na Facebooku i Instagramie. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o nowopowstałej kolekcji ubrań i gadżetów sygnowanych marką Festiwalu Kolorów – mówi Zuza Frydel, junior performance specialist w More Bananas.

Za działania reklamowe odpowiedzialna jest Zuza Frydel (junior performance specialist) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Trasa koncertowa Festiwalu Kolorów organizowana jest od 2013 roku w kilkunastu miastach Polski. Jest to największa i najbardziej profesjonalna impreza masowa tego typu. Głównym punktem programu są wyrzuty kolorowego pudru Kolory Holi, które tworzą wielką barwną chmurę, kolorując tysiące uczestników eventu. Kolorowej zabawie towarzyszą koncerty na żywo, różnorodne strefy atrakcji oraz Festiwal Balonów. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Najbliższy Festiwal Kolorów odbędzie się 29 maja w Warszawie. Pod koniec 2020 roku otwarty został również Sklep Festiwalu Kolorów, oferujący kolekcję ubrań i gadżetów sygnowanych marką festiwalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj