– Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu – mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.
Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.
Zobacz również
– „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.
Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.
– Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia – wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
- Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
- Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
- Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
-
Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C
oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)
- Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
- Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
- Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
- Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
- Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
- Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
- Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).
Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:
- 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
- 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
- 10% zniżki na usługi agencji,
- rabaty od partnerów i klientów,
- bananowe gadżety,
- dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
- sesje networkingowe przed i po konferencji.
NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji. Więcej informacji znajduje się na stronie.