More Bananas odpowiadają za komunikację marki Elektryczne Śmieci w mediach społecznościowych

More Bananas od kwietnia br. odpowiadają za komunikację marki „Elektryczne Śmieci”, a także za działania reklamowe w mediach społecznościowych. Nowy klient agencji to operator ogólnopolskiego systemu zbierania zużytych sprzętów elektrycznych i elektronicznych.
O autorze
1 min czytania 2022-08-31

Celem działań krakowskiej agencji jest zbudowanie świadomości marki i usługi, wzrost liczby potencjalnych użytkowników usługi odbioru zużytego sprzętu oraz edukacja jak największej liczby osób w zakresie recyklingu elektroodpadów.

Wspieranie projektów prośrodowiskowych to jeden z naszych ulubionych obszarów działania. Do tej pory komunikacja marki na Facebooku bazowała na informacjach o nowych miastach w projekcie, ogłoszeniach o zbiórkach, zdjęciach z akcji, zbiórek oraz wydarzeń towarzyszących i materiały edukacyjne. Chcemy nadać jej większego rozmachu, aby content oraz działania performance szybko przełożyły się na liczbę konwersji z wypełnionych formularzy oraz wzrost rozpoznawalności marki. Komunikacja na Facebooku i Instagramie będzie dotyczyła między innymi rodzajów elektrycznych śmieci  okazji do ich oddawania oraz możliwości przetwarzania. Przedstawimy także, jak funkcjonuje projekt „Elektryczne Śmieci” jako całość i dlaczego warto wziąć w nim udział. Stawiamy na konkrety–  informacje o projekcie i korzyściach dla środowiska – tłumaczy Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.

Na początku współpracy trenerzy agencji przeprowadzili dla pracowników warsztat marketingowo-sprzedażowy, poświęcony metodom budowania odpowiednich kampanii oraz ustalenia kanałów do dalszych działań marketingowych. Miał on na celu uporządkowanie wiedzy oraz wypracowanie strategii dalszych działań komunikacyjnych. Kolejnym wyzwaniem było dopasowanie strony na Facebooku oraz profilu na Instagramie do nowej formy komunikacji, audyt wewnętrzny dotychczasowych działań oraz uzupełnienie kluczowych treści.

Obecnie po stronie agencji jest moderacja obu kanałów, w tym odpowiadanie na komentarze, obsługa skrzynki odbiorczej i przekazywanie informacji do BOK klienta. More Bananas odpowiadają także za prowadzenie kampanii reklamowych „Elektrycznych Śmieci”. Ich obsługa na Facebooku i Instagramie objęła między innymi konfigurację konta, kreację graficzną reklam, copywriting, dobór grup docelowych i miejsc wyświetlania oraz optymalizację. W kampaniach Google Ads reklamy będą kierowane do osób aktualnie poszukujących możliwości oddania elektrycznych śmieci, ale także zamierzających dokonać zakupu nowego sprzętu elektronicznego. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz komunikacji na Facebooku cykl o charakterze edukacyjnym kontynuowany będzie na Instagramie. Pojawią się tam informacje o akcjach wspierających ideę gospodarki zamkniętego obiegu. W działaniach na Instagramie agencja zamierza wzmocnić działania na rzecz rozpoznawalności marki i zasięgu przekazu. Dzięki postom przedstawiającym poszczególne typy elektrycznych śmieci i możliwości ich utylizacji docieranie do kolejnych użytkowników oraz kreowanie pozytywnego wizerunku marki jest znacznie efektywniejsze.

Za obsługę klienta odpowiada zespół w składzie: Klaudia Gruszkowska (account manager), Karolina Mrowiec (social media specialist),  Piotr Siwiec (digital marketing coordinator) a za projekty graficzne – Michał Oleksiej (art director).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się