TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

More Bananas wspiera Biedronkę w działaniach Employer Brandingowych na Facebooku

Biedronka powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Komunikacja ma na celu zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.
O autorze
1 min czytania 2021-10-06

Główną grupą docelową są kandydaci do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestnicy programów talentowych i pracownicy sieci.

More Bananas, działając wraz z Employer Branding Institute oraz Isobar, jest odpowiedzialna za content i kreację postów w kanale Facebook. Rozpoczęcie współpracy zostało poprzedzone przygotowaniem strategii, opracowaniem key visuali oraz social media policy w postaci rozbudowanego dokumentu wewnętrznego, wraz z infografikami, liniami komunikacji postów i założeniami tworzenia contentu graficznego i tekstowego.

– Wizerunek pracodawcy to jedna z naszych specjalizacji i ten zakres usług świadczymy niemal od samego początku działania. Biedronka, zatrudniająca ponad 70 tysięcy osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że działania w kanale Facebook na taką skalę powierzono właśnie nam – mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Działania koncentrują się na stronie w kanale Facebook „Praca w Biedronce”. Jej celem jest budowanie zaangażowania wokół marki. Publikowany content prezentuje, między innymi, wyróżniki i wartości marki: benefity i programy socjalne, stabilne zatrudnienie, przejrzyste warunki pracy, a także rozwój pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy kanał komunikacji Biedronki, to nie tylko miejsce do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy, ale przede wszystkim wsparcia rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami.

– Odbiorcami są kandydaci do pracy w sklepach, centrach dystrybucyjnych, biurach, ale też studenci uczestniczący w programach talentowych. Za pośrednictwem Facebooka chcemy przedstawiać Biedronkę jako dobrego pracodawcę, który stawia na rozwój pracowników – mówi Julia Bondaruk, młodszy menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy sieci Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W skład zespołu odpowiedzialnego za projekt znaleźli się Anna Ledwoń-Blacha – creative owner, Natalia Sikora social media manager, Wojtek Żywolt – social media specialist, Paulina Gawęda – social copywriter, Sławomir Nowak – CEO, Maciej Sowa – business developer i Julia Siuda – graphic designer. Po stronie klienta, prace koordynuje zespół EB.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się