Główną grupą docelową są kandydaci do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestnicy programów talentowych i pracownicy sieci.
More Bananas, działając wraz z Employer Branding Institute oraz Isobar, jest odpowiedzialna za content i kreację postów w kanale Facebook. Rozpoczęcie współpracy zostało poprzedzone przygotowaniem strategii, opracowaniem key visuali oraz social media policy w postaci rozbudowanego dokumentu wewnętrznego, wraz z infografikami, liniami komunikacji postów i założeniami tworzenia contentu graficznego i tekstowego.
Zobacz również
– Wizerunek pracodawcy to jedna z naszych specjalizacji i ten zakres usług świadczymy niemal od samego początku działania. Biedronka, zatrudniająca ponad 70 tysięcy osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że działania w kanale Facebook na taką skalę powierzono właśnie nam – mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
Działania koncentrują się na stronie w kanale Facebook „Praca w Biedronce”. Jej celem jest budowanie zaangażowania wokół marki. Publikowany content prezentuje, między innymi, wyróżniki i wartości marki: benefity i programy socjalne, stabilne zatrudnienie, przejrzyste warunki pracy, a także rozwój pracowników.
Nowy kanał komunikacji Biedronki, to nie tylko miejsce do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy, ale przede wszystkim wsparcia rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Odbiorcami są kandydaci do pracy w sklepach, centrach dystrybucyjnych, biurach, ale też studenci uczestniczący w programach talentowych. Za pośrednictwem Facebooka chcemy przedstawiać Biedronkę jako dobrego pracodawcę, który stawia na rozwój pracowników – mówi Julia Bondaruk, młodszy menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy sieci Biedronka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W skład zespołu odpowiedzialnego za projekt znaleźli się Anna Ledwoń-Blacha – creative owner, Natalia Sikora social media manager, Wojtek Żywolt – social media specialist, Paulina Gawęda – social copywriter, Sławomir Nowak – CEO, Maciej Sowa – business developer i Julia Siuda – graphic designer. Po stronie klienta, prace koordynuje zespół EB.