Według raportu E-commerce Polska 2016, już połowa polskich internautów kupuje online, a większość z nich przy wyborze e-sklepu kieruje się opiniami wystawionymi przez dotychczasowych klientów. Sklep morele.net, obecny na rynku od 2004 roku, jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.
morele.net wybiera GetResponse
Sklep morele.net zdecydował się powiększyć grono partnerów i powierzył swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej kompleksowe narzędzia do online marketingu i marketing automation.
Zobacz również
Zdecydowaliśmy się na wybór GetResponse, ponieważ potrzebowaliśmy partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Zamierzamy wykorzystać to zarówno w codziennych działaniach, jak i bardziej długofalowych projektach. Wierzymy, że współpraca z GetResponse zaprocentuje w przyszłości. – mówi Łukasz Dworak, Brand Manager.
morele.net to kolejny tak ważny partner, który podjął współpracę z GetResponse. Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Avon, Carrefour czy Polkomtel.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach