Decyzja o odświeżeniu wizerunku i sposobu komunikacji jest wynikiem sukcesywnie realizowanej przez Morele misji, jaką jest tworzenie i rozwijanie platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób. Celem podjętych działań jest także zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych zakupem elektroniki w internecie oraz zbudowanie wizerunku, wyraźnie wyróżniającego Morele na tle konkurencji.
– W swojej misji na pierwszym miejscu stawiamy klienta i jego dylematy. Te związane z czasem, a w zasadzie jego brakiem, problemami poszukiwań najlepszych produktów czy najkorzystniejszych cen. W naszym sklepie dajemy wygodę upraszczając zakupy online. Klienci nie muszą tracić czasu, żeby mieć pewność, że dokonali najlepszego wyboru – mówi Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele, odpowiedzialny za koordynację prac z agencją.
Zobacz również
Nowa identyfikacja wizualna,platforma komunikacji oraz towarzyszący jej claim został wypracowany wspólnie z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. Współpraca między agencją a Morele, została nawiązana w drodze przetargu, w którym celem pracy agencji było opracowanie “feel&look” marki w najważniejszych punktach styku z konsumentem.
– Morele to jedna z najbardziej popularnych marek na rynku e-commerce, firma z dużymi, uzasadnionymi ambicjami i potencjałem kreatywnym. Cieszymy się, że stale rozwijamy nasze kompetencje na płaszczyźnie brand design oraz tworzenia strategii komunikacji marek – mówi Radosław Smorga, business director w 180heartbeats.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach