Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.
– Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która kształtem przypomina panoramę miasta. Mamy więc połączenie ruchu, dźwięku, światła oraz koloru.
Zobacz również
Dzięki temu prostemu zabiegowi identyfikacja zachowuje dynamikę oraz jednoznacznie przedstawia główne cechy Light Move Festival.
Tegoroczna edycja Light Move Festival odbędzie się w dniach 9–11 października w centrum Łodzi.
MOSQI.TO jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Lux Pro Monumentis. Agencja jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną oraz materiały BTL festiwalu. W zeszłym roku MOSQI.TO przygotowało największą w historii miasta kampanię „Łódź Pozdrawia”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing