MOSQI.TO dla największego polskiego festiwalu światła

Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival. LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób.
O autorze
1 min czytania 2015-09-04

Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.

– Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji  i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która kształtem przypomina panoramę miasta. Mamy więc połączenie ruchu, dźwięku, światła oraz koloru. 

Dzięki temu prostemu zabiegowi identyfikacja zachowuje dynamikę oraz jednoznacznie przedstawia główne cechy Light Move Festival.

Tegoroczna edycja Light Move Festival odbędzie się w dniach 9–11 października w centrum Łodzi. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MOSQI.TO jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Lux Pro Monumentis. Agencja jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną oraz materiały BTL festiwalu.  W zeszłym roku MOSQI.TO przygotowało największą w historii miasta kampanię „Łódź Pozdrawia”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się